اردوی علمی- پژوهشی به آسمان نگاه کن در ابرکوه برگزار شد

مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابرکوه با هدف انتقال دانش، ارتقاء مهارتها، ترویج تحقیقات و پژوهش و ایجاد ارتباطات تحصیلی و تحقیقاتی بین اعضای کودک و نوجوان و خانواده‌ها، اقدام به برگزاری اردوی علمی ویژه شهاب باران برساووشی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، همزمان با بارش شهابی برساوشی 23 مرداد 1403، در محوطه مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابرکوه اردوی علمی- پژوهشی به آسمان نگاه کن برگزار شد.

کارگاه‌های نجوم به منظور آشنایی با منظومه شمسی، کهکشان راه شیری، جو زمین، چرخش‌های زمین و سایر اجرام آسمانی و ساخت ماکت منظومه شمسی از مقدمات این اردوی شبانه علمی بوده که از ابتدای تابستان برای دو گروه کودک و نوجوان دختر و پسر توسط مرجان هوشمند برگزار شد.

عبدالمجید مژده پور کارشناس برنامه‌های علمی نجوم اداره آموزش و پرورش ابرکوه به منظور کار با تلسکوپ و تشریح رصد شبانه در این اردو حضور داشت.

گفتنی است این اردوی آموزشی و پژوهشی به عنوان فعالیتی با هدف انتقال دانش، ارتقاء مهارتها، ترویج تحقیقات و پژوهش، و ایجاد ارتباطات تحصیلی و تحقیقاتی بین اعضای مرکز یک ابرکوه با حضور و مشارکت والدین برگزار شد.

اعضا در این دو شب ضمن بازی و تفریح شبانه و تناول شام در کنار دوستان و مربیانشان، خاطرات ماندگاری را برای خود رقم زدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =