تنها نماینده استان خراسان جنوبی در باشگاه قاف(قله ادبیات وفرهنگ)

سنا خدایی تنها نماینده خراسان جنوبی در دومین اردوی آموزشی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) کانون پرورش فکری کشور شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی؛سنا خدایی عضو کانون پرورش فکری بشرویه تنها نماینده خراسان‌جنوبی در باشگاه استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) در اردوی آموزشی که از روز دوشنبه ۲۲ مرداد در استان گلستان آغاز شد، حضورپیداکرد.

 این اردو تا روز جمعه ۲۶مرداد ۱۴۰۳ در شهرستان علی‌آباد کتول استان گلستان ادامه داشت و در دو بخش شعر و داستان برگزار شد، ۶۳ عضو باشگاه «شعر» و ۵۳ عضو باشگاه «داستان» حضور داشتند.

برگزاری کارگاه‌های تخصصی ادبی با دو گرایش شعر و داستان و نشست‌های نقد و بررسی آثار اعضای باشگاه از برنامه‌های مهم این اردوی آموزشی بود.

اعضای باشگاه قاف از خروجی‌های انجمن‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و استعدادهای برتر در استان‌ها بر اساس فرایندی انتخاب شده‌اند و افراد برجسته، در یک فرایند آموزشی چندساله قرارمی‌گیرند.باشگاه قاف این وظیفه رادارد که به هراستعداد برتر ادبی که در کانون وغیرکانون است وزمینه رشد راپیدانکرده بتواندکمک کند.

دیدار و گفت‌وگو با چهره‌های مطرح ادبی کشور در زمینه‌های شعر کودک و نوجوان، شعر طنز و شعر آیینی از دیگر فرصت‌هایی است که باشگاه قاف برای اعضای خود فراهم کرده است.

در این اردو مدرسانی چون رحیم مخدومی، میثم متاجی، ناصر فیض، علی داوودی، غلامرضابکتاش و... امر آموزش و هدایت استعدادهای نوجوان را بر عهده داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =