دست‌سازه‌های کودکان یزدی به نقطه صفر مرزی میرجاوه ارسال شد

ستاد محرم و اربعین کانون در جریان هویت‌ساز فرهنگی پیاده‌روی اربعین حسینی، با ارائه‌ی برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی با موضوع محرم و اربعین در قالب‌های مختلف به ایفای نقش تولی‌گری خود می‌پردازد و در این میان از ظرفیت خانواده‌ها، کانون‌یاران، گروه‌های مردمی و خادم‌یاران نیز بهره‌ می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، شنبه ۲۷مرداد۱۴۰۳، مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون یزد با نظر شورای اربعین مرکز، کارگاه دست سازه‌های حسینی را با شعار "با یاد حسین (ع) تابستونتو بساز" برگزار کرد.

بیش از پنجاه نفر از اعضای کودک‌ و نوجوان، کانون‌یاران و خانواده‌ها در کارگاه دست‌سازه‌های حسینی شرکت کردند و ۷۲ گل‌سر به نیت تعداد شهدای دشت نینوا برای همسالان خود که با کاروان‌های پیاده عازم زیارت حرم مطهر امام حسین علیه السلام هستند، آماده و همزمان با کانون‌های سراسر کشور با هدف همدلی و همراهی دوستداران اهل بیت و با موضوع همدلی با کودکان غزه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین به موکب کانون در نقطه صفر مرزی میرجاوه ارسال کردند.

 دست‌سازه‌های کودکان یزدی به نقطه صفر مرزی میرجاوه ارسال شد

گفتنی است مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد بیش از ۷۰۰ دست‌سازه اعضا، متناسب با فرهنگ و هنر منطقه خود در قالب گل‌سر، عروسک پارچه نمدی، عروسک حصیری، بادبزن و جاشمعی به موکب‌های کانون در نقاط صفر مرزی ارسال کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =