عرضه برش‌های صوتی کتاب «تشنه لبان» در سایت طاقچه

هم‌زمان با اربعین حسینی ۱۹ برش‌ صوتی از کتاب آوای «تشنه لبان» از تولیدات کانون پرورش فکری در سایت طاقچه با ۵۰درصد تخفیف منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب «تشنه لبان» نوشته حمید گروگان با صدای نجم‌الدین شریعتی مجری و گوینده برنامه‌های صدا و سیما، در استودیو صدای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صوتی شده است.

چنگیز صیاد صدابرداری و علیرضا منصوری صداگذاری کتاب آوای «تشنه لبان» را بر عهده داشتند.

مقتل بلند عاشورایی با عنوان «تشنه لبان» به نگارش حمید گروگان نویسنده سرشناس کتاب‌های کودک و نوجوان سال ۱۳۸۸ با زبانی روان و یک دست از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

نویسنده در این کتاب با رجوع به معتبرترین منابع تاریخ عاشورا، حوادث این روز بزرگ را با دقت و جز به جز روایت کرده، آن‌چنان که خواننده خود را در گرماگرم نبرد اصحاب سالار شهیدان با سپاه کفر می‌یابد و از مشاهده دلاوری‌های شهیدان کربلا به وجد آمده و بر مصیبت وارد شده به خاندان گرامی پیامبر اشک می‌ریزد.

اکنون کتاب آوای «تشنه لبان» شامل ۱۹ برش‌ از این مقتل بلند عاشورایی از سوی اداره‌کل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است.

بهای این کتاب در سایت طاقچه ۹۴هزار و ۵۰۰ تومان است که هم‌زمان با اربعین حسینی و با ۵۰ درصد تخفیف با بهای ۴۷هزار و ۲۵۰ تومان عرضه می‌شود.

عرضه برش‌های صوتی کتاب «تشنه لبان» در سایت طاقچه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =