تصویرگران مجرب، هنرمندان جوان را آموزش می‌دهند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور کشف استعدادهای جوان در تولید کتاب‌های تصویری و تربیت تصویرگرانی با توانایی تولید و پرورش ایده و متنِ کتاب‌های تصویری، کارگاه خلق کتاب تصویری «تصویرگر-مولف» را برگزار می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این کارگاه، تصویرگران با چگونگی پرورش ایده‌های داستانی و مراحل نگارش داستان آشنا می‌شوند و داستان‌هایی که نوشته‌اند را تصویرسازی می‌کنند.

مدرسان کارگاه خلقِ کتاب تصویری «تصویرگر-مولف» علیرضا گلدوزیان، شاپور حاتمی و پیام ابراهیمی هستند. 

بر همین اساس، تمام تصویرگرانی که تا به‌حال به‌عنوان نویسنده کتابی چاپ نکرده‌اند، می‌توانند در کارگاه خلق کتاب تصویری و مسابقه شرکت کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در کارگاه باید نمونه کارها یا پنج قطعه نمونه تصویرسازی خود را همراه با مشخصات کامل در نهایت تا ۳ شهریور ۱۴۰۳ به نشانی الکترونیک Picturebook.competition@gmail.com ارسال کنند.

آثار ارسالی از سوی داوران بررسی شده و در نهایت ۱۵ نفر برای شرکت در کارگاه خلق کتاب تصویری «تصویرگر-مولف» انتخاب خواهند شد.

اسامی راه‌یافتگان به کارگاه خلق کتاب تصویری روز ۵ شهریور اعلام و کارگاه‌ روزهای ۸، ۹، ۲۲ و ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ از صبح تا عصر برگزار خواهد شد.

یادآوری می‌شود آثار تولید شده در کارگاه از سوی داوران و شورای عالی کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و آثار برگزیده از سوی انتشارات کانون چاپ خواهد شد.

تصویرگران مجرب، هنرمندان جوان را آموزش می‌دهند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =