کد خبر: 344042
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
آغاز پویش ملی کتاب‌خوانی کانون با عنوان «یک کتاب مهمان ما»

پویش ملی کتاب‌خوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «یک کتاب مهمان ما» آغاز شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، پویش ملی کتاب‌خوانی کانون با عنوان «یک کتاب مهمان ما» از اول شهریور تا ۱۵ آبان ۱۴۰۳ در بستر برنامه کاربردی (ماهک) برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان در گروه‌های سنی ۶ سال یا پایین‌تر، ۷ ، ۸ و ۹ سال و ۱۰ سال و بالاتر می‌توانند با «تولید پادکست با موضوع گلستان سعدی و کتاب‌های کانون پرورش فکری»، «خوانش گلستان سعدی و ارسال فایل صوتی» و «عکس سلفی با یکی از کتاب‌های کانون و کتابخانه خانگی» در این رویداد شرکت کنند.

آثار باید در ساختار mp۳ با مدت زمان هر اثر ۵ تا ۱۰ دقیقه باشد و در ابتدای پادکست (نام باشگاه، مرکز و استان) نام اثر (معرفی آن‌چه در این پادکست خواهیم شنید) منبع و مآخذ حتماً عنوان شود.

آثار به شکل فردی یا گروهی (با همکاری خانواده) می‌تواند تهیه شده و به پویش ملی کتابخوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال شود.

جوایز برگزیدگان این پویش که همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی معرفی می‌شود، شامل کتاب الکترونیک به همراه کد تخفیف ۳۰درصدی از سایت فروش محصولات کانون پرورش فکری به نشانی digiknaoon.ir و همچنین پیوستن به خانواده بزرگ کتاب‌خوان کانون است.

برنامه کاربردی(اپلیکیشن) «ماهک» از طریق بستر فروشگاه‌های نرم‌افزاری عرضه برنامه‌های کاربردی دستگاه‌های هوشمند قابل نصب است.

آغاز پویش ملی کتاب‌خوانی کانون با عنوان «یک کتاب مهمان ما»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =