همکاری دو جانبه کانون با دادگستری استان کردستان

دیدار با ریاست کل دادگستری استان کردستان و معاونت فرهنگی دادگستری در راستای همکاری دو جابه کانون پرورش فکری با دادگستری استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان: دیدار مدیر کل کانون با ریاست کل دادگستری استان حجت‌الاسلام سید حسین حسینی  و معاونت فرهنگی دادگستری در راستای همکاری دو جابه کانون پرورش فکری با دادگستری استان برگزار شد.

این دیدار با حضور مدیرکل کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حراست کانون و مدیر کانون زبان در اولین روز کاری شادی میربیک سبزواری  برای آموزش پرسنل خانواده قضایی انجام شد.

در ابتدای این دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری استان کردستان در خصوص حبس های جایگزین مطالبی ارائه نمود. گوهری اظهار داشت: در صورت موافقت ریاست کل می توان از مجرمان جرائم غیر عمد جهت اهداء کتاب و وسایل بازی در مراکز کانون استفاده نمود.

وی در خصوص همکاری دو جانبه کانون و دادگستری برای آموزش کودکان همکاران آن مجموعه در مراکز کانون تفاهم نامه ای منعقد نمود، در ادامه میربیک سبزواری مدیر کانون زبان استان کردستان در خصوص آموزش کودکان، کارکنان و خانواده قضایی استان از مجموعه کانون زبان شعبه سنندج با استفاده از ظرفیت های آن مجموعه و برگزاری وبینارهای تخصصی انگلیسی جهت قضات مطالبی ارائه نمود.

در پایان ریاست کل دادگستری استان کردستان از برنامه های پیشنهادی کانون استقبال نموده و معاونت فرهنگی دادگستری را موظف به برگزاری جلسات تخصصی جهت پیش برد اهداف و برنامه های پیشنهادی دو جانبه دادگستری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دادگستری گرداند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =