تفاهم با بنیاد ایران‌شناسی برای راه‌اندازی موزه کرمانشاه و کودک

در راستای ایجاد هم‌افزایی با ارگان‌های هم‌سو جهت رسیدن به اهداف کانون استان، تفاهم با بنیاد ایران‌شناسی برای راه‌اندازی موزه کرمانشاه و کودک انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای ایجاد هم‌افزایی با ارگان‌های هم‌سو جهت رسیدن به اهداف کانون استان، تفاهم با بنیاد ایران‌شناسی برای راه‌اندازی موزه کرمانشاه و کودک انجام گرفت.
پیشینه هر سازمان، فعالیت‌های انجام شده در آن برای رسیدن به اهداف و سیاست‌های تعریف شده، فرآیند شکل‌گیری آن از ابتدا تا تکامل، نحوه انجام کار و راه‌های طی شده برای رسیدن به آن و... از مواردی‌است که مورد توجه می‌باشد و با نگاه به تجارب و تاریخ گذشته است که می‌توان آینده را به نحو مطلوب‌تر و درصد خطای کم‌تری شکل داد.
اینکه بدانیم چه اتفاقاتی رقم خورده تا یک سازمان به حال حاضر خود و ماهیت کنونی رسیده نه تنها سرشار از تجربه و درس می‌باشد بلکه داشتن پیشینه‌ای از تاریخ شکل‌گیری یک سازمان و راه‌های طی شده آن با ابزاری که از گذشته به جامانده، دارای جذابیت‌هایی است که آموزه‌ها و سرگرمی‌های فراوانی را در این زمینه شکل می‌دهد و سوالاتی در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند که با واکاوی آن می‌تواند به پاسخ‌ها و راه‌کارهای ارزشمندی دست‌یابد.

تفاهم با بنیاد ایران‌شناسی برای راه‌اندازی موزه کرمانشاه و کودک
بر همین اساس با حضور مسئولان بنیاد ایران‌شناسی در دفتر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اهداف راه‌اندازی موزه کرمانشاه و کودک بررسی شد و ابعاد طرح سنجیده و بررسی گردید و حاضرین نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص اجرایی شدن این کار ارائه دادند و بین کانون و بنیاد ایران‌شناسی، مفاد تفاهم در این زمینه تنظیم گردید و تفاهم‌نامه بسته شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان گفت: در راستای استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان و ضرورت راه‌اندازی موزه کودک و نوجوان و آشنایی با کرمانشاه، تفاهمی را با بنیاد ایران‌شناسی داشتیم.
وی افزود: در این تفاهم مقرر شد که یکی از ساختمان‌های قدیمی کانون بازسازی شده و تجهیز لازم جهت راه‌اندازی موزه صورت بگیرد. در تفاهم انجام شده، علاوه بر فعالیت‌های راه‌اندازی این موزه، فعاایت‌هایی هم در حوزه تاریخ شفاهی و نگارش تاریخ شفاهی کانون استان و همچنین فعالیت‌هایی در راستای معرفی شخصیت‌ها و فرهنگ کرمانشاه در این موزه، به یاری خدا برقرار خواهد شد.
زنجانی تصریح کرد: راه‌اندازی این محیط، علاوه بر اینکه کمک می‌کند که یک بخش دیگری به مجموعه بزرگ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اضافه شود؛ همچنین شرایطی را فراهم می‌آورد برای حضور بیشتر کودکان و نوجوانان که در قالب تفاهمی با آموزش و پرورش، مدارس هم از این موزه بازدید خواهند کرد.

تفاهم با بنیاد ایران‌شناسی برای راه‌اندازی موزه کرمانشاه و کودک

#تابستونتو در کانون بساز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =