توافق برای توسعه همکاری

در راستای ارتقای همکاری‌های فرهنگی در سطح استان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین با مدیرعامل شرکت گاز استان دیدار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان قزوین در تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۳ در دفتر مدیریت شرکت گاز نشست رایزنی مدیرکل کانون استان قزوین با مدیرعامل شرکت گاز برگزار شد.

تداوم همکاری‌های فرهنگی و تأکید بر ارتقای فرهنگ جامعه در زمینه مصرف بهینه گاز طبیعی از طریق فرهنگ‌سازی در بین دانش‌آموزان و مشترکین استان با همکاری کانون از جمله مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

علی حجتی‌پور مدیرعامل شرکت گاز ضمن تاکید بر جایگاه کانون در حوزه فرهنگ‌سازی، اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط کانون با محوریت نهادینه ساختن فرهنگ مصرف صحیح گاز طبیعی در بین مشترکین و به ویژه دانش آموزان استان را اقدامی اثرگذار دانست.

وی با بیان این مطلب که در زمستان سال گذشته شاهد رعایت دمای رفاه و کاهش مصرف بسیاری از مشترکین خانگی بودیم، خاطرنشان ساخت: بدون تردید بخش بزرگی از این صرفه‌جویی، حاصل اقدامات فرهنگی و اجرای برنامه‌های آموزشی به زبان کودکانه و انتقال مفاهیم از طریق کودکان به خانواده‌ها بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین فرهنگ‌سازی برای مصرف درست گاز طبیعی را سرمایه‌گذاری ارزشمندی برای آینده کشور دانست و گفت: از طریق فرهنگ‌سازی می‌توان به تربیت نسل‌های مختلف پرداخت و عموم جامعه را نسبت به ارزش گاز طبیعی به‌عنوان ثروت ملی و رعایت الگوی مصرف آگاه کرد.

سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین نیز فرهنگ‌سازی را قدمی ماندگار در راستای آموزش و تعهدسازی در شهروندان نسبت به دارایی‌های ملی خواند.

وی همچنین در ادامه در زمینه ارتقای همکاری‌های فرهنگی با شرکت گاز اعلام آمادگی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =