تشکیل کارگروه مشورتی مرکز گیلانغرب

با هدف تعمیم فعالیت‌های نوجوان‌محور در سراسر استان کرمانشاه، کارگروه مشورتی مرکز گیلانغرب با حضور مدیرکل و مسئولان کانون استان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با هدف تعمیم فعالیت‌های نوجوان‌محور در سراسر استان کرمانشاه، کارگروه مشورتی مرکز گیلانغرب با حضور مدیرکل و مسئولان کانون استان تشکیل شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان گفت: نوجوانان می‌توانند اتفاقات مهمی را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رقم بزنند، با توجه به اینکه نسل جدید، نسلی متفاوت از گذشته است و نوع نگاه، نیازها، علایق و سلیقه‌ها و سبک زندگی آنها تفاوت دارد؛ برای اینکه بتوانیم ارتباط بیشتری با نوجوانان و کودکان این نسل بگیریم لازم است که از ظرفیت‌های خود نوجوان‌ها استفاده کنیم.
وی افزود: در تشکیل کارگروه‌ها در مراکز مختلف به دنبال این هستیم از ظرفیت کامل نوجوان‌ها، چه در حوزه نظر و چه در حوزه فعالیت‌ها استفاده کنیم و بدین طریق کمبود نیرو و فاصله نگاهی بین مربی و عضو را اصلاح نماییم.
زنجانی تصریح کرد: مرکز گیلانغرب یکی از ظرفیت‌ها است و نوجوانان و مخاطبان بسیار خوبی دارد و به یاری خداوند با تشکیل این کارگروه مشورتی و نقش‌آفرینی نوجوان‌ها ما شاهد تحول روز افزون و پر شورتر شدن حضور نوجوانان در این مرکز باشیم.
در ادامه مدیرکل کانون کرمانشاه توضیحات کاملی از نحوه عملکرد کارگروه مشورتی و تجارب پیشین کانون استان در این زمینه عنوان کرد و با توجه به مباحث طرح شده، اعضای نوجوان نیز به ارائه مسائل و پیشنهادات خود پرداختند و در این خصوص بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

#تابستونتو در کانون بساز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =