کد خبر: 344162
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۵
برگزاری سی و دومین نشست انجمن شعر نوجوان

سی و دومین نشست انجمن شعر نوجوان با حضور سامان سایبانی، کارشناس و مربی آفرینش های ادبی و اعضای انجمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، نشست انجمن شعر با حضور سامان سایبانی، کارشناس و مربی آفرینش های ادبی و اعضای انجمن شعر در اداره کل کانون برگزار شد.

سامان سایبانی در ابتدای سخنان خود جسورانه نوشتن را موجب رشد در نوشتن شعر دانست و گفت: ادبیات، هنر خردورزی و اندیشیدن است. وی به اعضا توصیه کرد بیشتر بیندیشند . سایبانی شاعر و منتقد شعر در ادامه ی سخنان خود گفت: هنر شعر، هنر سخنوری نیست، بلکه هنر نشان دادن است. از سوی دیگر باید یاد بگیریم ادبیات، هنر موجز گفتن است هر چه کوتاه تر، عمیق تر.

در ادامه ی این نشست، معصومه پودات، نیایش عظمایی و ثنا قنبری نسب اشعار خود را خواندند و زهرا فرزین نسب، محمدپارسا بان برتینا و رقیه حیدری زاده اشعار آن ها را نقد کردند.

گفتنی است هدف از برگزاری این نشست ها ایجاد فضایی امن برای توسعه و ترویج «ادب نقد شدن و نقد کردن» در جامعه نوجوانان و جوانان پدیدآورنده ی آثار ادبی و تشکیل فضای امن و سالم برای نوجوانان و اعضای ارشد علاقه‌مند به شعر و داستان و همچنین ارتقاء سطح توانمندی‌های اعضای برگزیده ادبی است.

شایان ذکر است سامان سایبانی متولد ٧ آذر ۱۳۶۳ و دانش آموخته ی رشته ی زبان و ادبیات فارسی است. وی در سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در حوزه ی شعر آغاز نمود. سایبانی عضو شورای ترانه ی استان، مسئول انجمن شعر و ترانه استان هرمزگان می باشد.

برگزاری سی و دومین نشست انجمن شعر نوجوان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =