آیین افتتاح کتابخانه سیار روستایی شرق بندرعباس

در هفته گرامیداشت دولت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان کتابخانه سیار روستایی شرق بندرعباس را با حضور مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری ، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، شهردار و رییس شورای شهر بندرعباس و اعضای هیئت رئیسه شورا ، معاونین آموزش و پرورش در روز چهارشنبه هفتم شهریور ماه افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری استان هرمزگان، چهارشنبه هفتم شهریور مراسم افتتاحیه‌ی کتابخانه‌ی سیار روستایی شرق بندرعباس با حضور مدیر کل کانون، شهردار و اعضا شورای شهر بندرعباس برگزار شد.

پروین پشت‌کوهی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان، بیان کرد: هدف از ایجاد کتابخانه‌ی سیار عدالت فرهنگی و بهره مندی همه کودکان ونوجوانان از خدمات کانون است . وی خاطر نشان کرد فعالیت های مراکز سیار متنوع و مفرح است.

وی افزود: در این طرح کتاب و امکانات لازم توسط ماشین های سیار به روستا برده میشود و خدمات فرهنگی ارایه میشود.

پشتکوهی ضمن تبریک هفته‌ی دولت ادامه داد: دولت تلاش می‌کند امکاناتی را از طریق کانون برای کودکان و نوجوانان فراهم کند تا آینده سازان ما، روز به روز توانمندتر شوند.

آیین افتتاح کتابخانه سیار روستایی شرق بندرعباس

وی خاطر نشان کرد: اگر والدین دغدغه‌ی رشد صحیح فرزندانشان را دارند باید آنها را باسواد و آگاه پرورش دهند و این موضوع، در فضای کانون امکان پذیر است. مدیر کل کانون پرورش فکری هرمزگان ضمن تشکر از حضور شهردار بندرعباس گفت: طرح کتابخانه سیار از سال ۱۳۷۰ در هرمزگان اجرایی شده است و امیدواریم که با همکاری شهرداری، در آینده تعداد آنها افزایش یابد.

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس بیان کرد: ظرفیت مراکز کانون بسیار وسیع است و دامنه‌ی فعالیت آن نیز گستره است و همین موضوع دلیل موفقیت آن است.

آیین افتتاح کتابخانه سیار روستایی شرق بندرعباس

وی با اشاره به سخن رهبری مبنی بر تحسین فرهنگ سازی کره جنوبی در صورتی که فرهنگ غنی‌ای ندارد، خاطر نشان کرد: ایران، فرهنگ پُربار و با شکوهی دارد که مربیانِ کانون با فعالیت های گوناگون، کودکان و نوجوانان را با آن آشنا میکنند.

شهردار بندرعباس، ضمن تشکر از والدین بابت همراهی کودکان و نوجوانان و تشویق آنها برای حضور در کانون، تاکید کرد: ما در شهرداری در حال انجام اقداماتی هستیم که فعالیت های کانون را در تمام سطوح بندرعباس گسترش می‌دهد.

گفتنی است، والدین نیز در این افتتاحیه شرکت کردند و فرزندانشان را در راه آشنایی با فعالیت های کانون، یاری کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =