گفتگوی مدیر کل کانون استان مرکزی با خبرگزاری صدا و سیما

منصوری مدیر کل کانون استان مرکزی گفت: پویش بین‌المللی «به سمت قبله» ضمن حمایت و همدردی با مردم مظلوم غزه به نقش نوجوانان در راه آزادی قدس و آرمان مشترک نوجوانان جهان و ایجاد حساسیت در سطح بین الملل در کانون راه اندازی شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان مرکزی، با حضور احسان منصوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در محل ساختمان صدا و سیمای استان مرکزی در روز سه شنبه ۷ شهریورماه ۱۴۰۳ ،گفتگوی خبری با خبرگزاری صدا و سیمای استان مرکزی در راستای اطلاع رسانی پویش بین‌المللی «به سمت قبله» که برای شنیدن صدای مظلومان غزه و حمایت و همدردی با مردم فلسطینی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شده است، رقم خورد.

گفتگوی مدیر کل کانون استان مرکزی با خبرگزاری صدا و سیما

احسان منصوری در این گفتگوی خبری با خبرگزاری صدا و سیما هدف از برگزاری پویش بین‌المللی «به سمت قبله» را شنیدن صدای مظلومان غزه و همدردی و حمایت از مردم فلسطینی بیان کرد و گفت: این پویش بین‌المللی با موضوع نقش نوجوانان در پیروزی فلسطین، همدردی و حمایت مردم مظلوم غزه در راه آزادی قدس و آرمان مشترک نوجوانان جهان و ایجاد حساسیت در سطح بین الملل از اربعین  به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه اندازی شده است.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند آثار خود را تا ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ در قالب‌های فیلم کوتاه، عکس، تصویرسازی، مستند کوتاه، ویدیوکست، پادکست، سفرنامه و نماهنگ آماده و برای اطلاعات بیشتر و ارسال آثار، به پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی https://kpf.ir/  مراجعه کنند.

منصوری افزود: آثار کودکان و نوجوانان  می‌تواند به زبان‌های مختلف انگلیسی، عربی و سایر زبان‌ها بارگذاری شود.

 مدیر کل کانون استان مرکزی در خصوص معرفی آثار برتر گفت: آثار برتر  پویش هم‌زمان با ۹ مهر ۱۴۰۳، روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی همراه با تقدیر از آثار برتر در گردهمایی بزرگ نوجوانان حامی غزه معرفی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =