آذربایجان شرقی میزبان بخش هنری مهرواره کشوری "بچه‌های مقاومت"

با انتشار فراخوان ملی "بچه‌های مقاومت" بخش هنری مهر واره کشوری به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی این فراخوان ملی با هدف تولید محتوای فرهنگی هنری و ادبی در زمینه تفکر پایداری و با تاکید بر مظلومیت کودکان غزه منتشر شده است. ترویج فرهنگ عاشورایی، پایداری مقاومت، آشنایی بیشتر با جلوه‌های معنوی و اجتماعی وقایع تاریخی و آئین‌های مذهبی، حمایت از کودکان غزه و همدردی با شهدای مظلوم فلسطین و غزه، تعمیق نقش خانواده در ترویج اندیشه پایداری و معرفی الگوهای دینی برای کودکان و نوجوانان از جمله اهداف برگزاری این مهرواره است.

این مهرواره در سه بخش فرهنگی (قصه‌گویی) هنری (خوشنویسی و عکاسی) و ادبی (شعر و داستان کوتاه و نمایشنامه)، برگزار و گروه‌های سنی کودک و نوجوان می‌توانند در آن شرکت نمایند.

بر همین راستا استان آذربایجان شرقی مسئولیت اجرای بخش هنری مهرواری ملی "بچه‌های مقاومت" را عهده‌دار شده و علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب خوشنویسی و عکس به نشانی https://asharghi.kpf.ir/b_arbaeen بارگذاری و یا به آدرس آذربایجان شرقی، تبریز، چهار راه لاله، خیابان لاله، بلوار فروردین، پشت کتابخانه مرکزی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =