انتخاب یک اثر به عنوان اثر منتخب مردم در فضای مجازی و رسانه

احسان منصوری دبیر دومین جشنواره ملی سرود آفرینش گفت: ۱۶ اثر برگزیده در معرض دید عموم قرار گرفته و اثری که بالاترین آرائ مردمی را کسب کند به عنوان اثر منتخب اعلام خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان مرکزی، احسان منصوری دبیر دومین جشنواره ملی سرود آفرینش و مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی از انتخاب یک اثر به عنوان اثر منتخب مردم در فضای مجازی و رسانه در دومین جشنواره ملی سرود آفرینش خبر داد.

انتخاب یک اثر به عنوان اثر منتخب مردم در فضای مجازی و رسانه

منصوری دبیرجشنواره از مزایا و نقاط قوت دومین جشنواره ملی سرود آفرینش به انتخاب یک اثر به عنوان اثر منتخب مردم اشاره کرد و گفت: ۱۶ اثر برگزیده و راه یافته به بخش ملی دومین جشنواره ملی سرود آفرینش از طریق سرویس اشتراک‌گذاری آپارات در معرض دید عموم قرار گرفته و اثری که بالاترین آرائ مردمی را کسب کند به عنوان اثر منتخب اعلام خواهد شد .

منصوری اظهار داشت:برای رای دادن به  آثار راه یافته به بخش ملی دومین جشنواره ملی سرود آفرینش می توان از طریق کیو آر کد (QR code) مندرج در پوستر جشنواره و همچنین در این خبر وارد سرویس اشتراک‌گذاری آپارت شده و سرود و اثر  مورد نظر خود را انتخاب کنند و اثری که بالاترین آرائ مردمی را کسب کند به عنوان اثر منتخب اعلام خواهد شد .

دبیر جشنواره یادآور شد : مهلت ثبت آرا به آثار راه یافته دومین جشنواره ملی سرود آفرینش تا روز یکشنبه ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۳ ساعت ۲۴ در نظر گرفته شده اشت .

انتخاب یک اثر به عنوان اثر منتخب مردم در فضای مجازی و رسانه

لینک سرویس اشتراک‌گذاری ویدیویی  ۱۶ اثر برگزیده و راه یافته به بخش ملی دومین جشنواره ملی سرود آفرینش در آپارت:

https://www.aparat.com/playlist/11164882

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =