حضور مدیر کل کانون هرمزگان در ویژه برنامه «هرمزگان در مسیر توسعه»

مدیر کل کانون هرمزگان در ویژه برنامه «هرمزگان در مسیر توسعه» که به مناسبت هفته دولت رقم خورده بود حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، پروین پشت‌کوهی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد: کانون پایه‌ی غیر رسمی آموزش و پرورش است که در جهت پرورش فکر کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند.

*کانون، محلی برای مسئولیت پذیر شدن کودکان و نوجوانان*

وی افزود: انجام فعالیت های کانون، باعث شکل گیری شخصیتی فرهیخته و دغدغه‌مند می‌شود؛ که این فعالیت ها به چند صورت انجام می‌گیرد.

پشت کوهی ادامه داد: مراکز ثابت کانون به صورت کتابخانه‌های تخصصی فعالیت می‌کنند؛ که در تابستان امسال امانت گرفتن کتاب، رشد ۵۲ درصدی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: کتابخانه سیار_روستایی به مناطق محروم کمتر از ۴۰ کیلومتر می‌رود و خدمات گوناگونی برای کودکان و نوجوانان ارائه می‌دهد.

مدیر کل کانون پرورش فکری هرمزگان گفت: در طرح کتابخانه پستی، کتاب ها از طریق دهیاران و فعالان علاقه‌مند، در روستا توزیع می‌شود.

حضور مدیر کل کانون هرمزگان در ویژه برنامه «هرمزگان در مسیر توسعه»

وی تاکید کرد: کانون در حوزه های مختلف ادبی، فرهنگی، اسلامی، علوم و فناوری های نوین نظیر الکترونیک، رباتیک و نجوم فعالیت می‌کند.

پشت کوهی با اشاره به شعار" آینده ساختنی است و خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد" ادامه داد: ویژگی هایی که والدین و آموزگاران به دنبال نهادینه کردن آنها در کودکان و نوجوانان هستند، از طریق کانون در آنها درونی سازی می شود.

وی گفت: امسال کانون هرمزگان طبق شاخص های ارزیابی کشور جزو استان های برتر شده و در جشنواره سرود ۲ برگزیده داشته است.

مدیر کل کانون پرورش فکری هرمزگان در این ویژه برنامه ابراز امیدواری کرد و گفت: ان‌شاءالله بتوانیم خدمات کانون را به تمام نقاط هرمزگان ببریم و از صدا و سیما در جهت آشنایی بیشتر مردم با کانون درخواست همکاری داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =