دل‌نوشته عضو ارشد کانون کرمانشاه از دیدارش با رهبر معظم انقلاب

در راستای مراسم اربعینی با حضور دانشجویان سراسر کشور، عضو ارشد کانون کرمانشاه از دیدارش با رهبر معظم انقلاب می‌گوید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای مراسم اربعینی با حضور دانشجویان سراسر کشور، عضو ارشد کانون کرمانشاه از دیدارش با رهبر معظم انقلاب گفت.

امیرحسین طهماسبی باغنی عضو ارشد فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره ۲ است که با حضور فعال در برنامه‌های کانون کرمانشاه هنوز هم به شکلی متعهد در اجرای فعالیت‌های کانونی سهیم است؛ حال از دیدارش با رهبر معظم انقلاب(مدظله‌ العالی) در روز اربعین حسینی می‌گوید:
خادم الحسین امیرحسین طهماسبی باغنی؛ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه در دیدار چهارم شهریور۱۴۰۳ در جمع دانشجویان خدام هیئات دانشجویی سراسر کشور قرار گرفت و در محضر نورانی مقام معظم رهبری(مدظله‌ العالی) به عزای حضرت سیدالشهدا (علیه‌ السلام) پرداخت.
در این برنامه جمعی از هیأت‌های دانشجویی سراسر کشور صبح روز یکشنبه همزمان با روز اربعین پس از تجمع در مسجد دانشگاه تهران به صورت دسته عزاداری به سمت حسینیه امام خمینی حرکت کرده و در محضر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) به عزاداری پرداختیم.
این عضو ارشد گفت: دیدار با رهبر معظم انقلاب (مدظله‌ العالی) و عزاداری برای حضرت اَبی عبدالله (علیه‌ السلام) در حسینه امام (ره) نعمت بزرگی بود که خداوند سبحان در روز اربعین نصیب من کرد. خداوند را شاکرم که سعادت داشتم به سخنان گهربار آقاجان از نزدیک گوش جان بسپارم و از محضر نورانی ایشان ایمان و عشق الهی بیاموزم و نماز ظهر و عصر را به امامت ایشان بخوانم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =