چراغ اولین کارگاه جشنواره قصه‌گویی امسال در مرکز شماره ۳ کرمانشاه روشن شد

اولین کارگاه بیست‌و ششمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی در مرکز شماره ۳ کانون استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اولین کارگاه بیست‌و ششمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی در مرکز شماره ۳ کانون استان کرمانشاه برگزار شد.
با توجه به آغاز به کار دبیرخانه بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی سال ۱۴۰۳ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه و تعیین رابط این مجموعه از سوی مدیرکل کانون استان، جهت پیشبرد هر چه بهتر امور از جنبه‌های کمی و کیفی، فرآیند کار جشنواره قصه‌گویی در کرمانشاه به طور رسمی شروع شد.
در همین راستا با در نظر گرفتن اهداف و سیاست‌های تعیین شده و اولویت‌های کانون کرمانشاه، اهمیت عمومی‌سازی قصه‌گویی و... برنامه‌ریزی‌های لازم جهت اجرای فعالیت‌های قصه‌گویی در استان در حال انجام است و پیشبینی‌های هدفمندی نیز از جانب دبیرخانه استانی جشنواره در این باره صورت گرفته که از جمله آنها برگزاری سلسله کارگاه‌های قصه‌گویی با حضور مربیان مجرب و توانمند در این زمینه در سراسر استان کرمانشاه می‌باشد.
بر همین اساس در ۱۹ شهریور اولین کارگاه قصه‌گویی مربوط به بیست‌و ششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی سال ۱۴۰۳ در مرکز شماره ۳ کانون شهر کرمانشاه با حضور فرانک حیاتی مربی توانمند در این عرصه، برگزار شد و در عین حال ضمن آموزش نکات مورد توجه قصه‌گویی، تبیین شیوه‌نامه این جشنواره هم برای مخاطبان انجام گرفت.
گفتنی‌است فعالیت قصه‌گویی در استان کرمانشاه از پیشینه قوی و غنی برخوردار است و کانون استان با داشتن پیشینه‌ای کهن و عملکردی مطلوب و با توجه به ظرفیت‌های موجود، از شاخص‌های کشوری در عرصه قصه‌گویی است.

#تابستونتو در کانون بساز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =