گروه سرود اعزامی کانون پرورش فکری گلستان، برگزیده کشوری شد

آیین پایانی دومین جشنواره ملی سرود آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، روز دوشنبه ۱۹ شهریور در استان مرکزی برگزار و در آن گروه سرود آفاق از استان گلستان به‌عنوان برگزیده کشوری انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این جشنواره با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» از روز یک‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ بمدت ۲ روز در شهر اراک آغاز شد.

بر اساس این خبر، در دومین دوره جشنواره ملی سرود کانون پرورش فکری ۱۳ گروه راه‌یافته شامل چهار گروه بخش آزاد و ۹ گروه بخش کانونی روزهای ۱۸ و ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ در اراک، شهر صنعتی، فرهنگ‌سرای شهر به رقابت پرداختند.

برهمین اساس و در آیین اختتامیه این جشنواره و بر اساس رای داوران، سرود«ایران من» گروه آفاق از استان گلستان و شهرستان آزادشهر به‌عنوان برگزیده انتخاب و از اعضای آن تقدیر شد.

در این آیین همچنین سرود «بازی‌های محلی» از استان کرمان مقام اول، «خوشا غریاز دهکرد» از استان چهارمحال و بختیاری به‌صورت مشترک رتبه دوم و «جان جانان» از استان زنجان رتبه‌ی سوم را از آن خود کردند.

عمومی‌سازی و مردمی‌سازی سرود در بین اقشار مختلف جامعه و فضاسازی و ارتقای ظرفیت سرود به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی جامعه از اهداف کلی و بسط، تعمیق و ترویج هنر ارزشمند و انقلابی سرود در راستای ترویج فرهنگ انقلاب، کشف استعدادهای برتر اعضا و دانش‌آموزان در عرصه‌های هنری، تقویت روحیه مشارکت، همکاری، نشاط و شادابی در مخاطبان و مهارت‌افزایی و پایدارسازی اعضا از اهداف برگزاری دومین جشنواره ملی سرود آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محسوب می‌شود.

گروه سرود اعزامی کانون پرورش فکری گلستان، برگزیده کشوری شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =