دیدار مدیرکل‌ کانون‌فارس با شورای‌مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان‌فارس

مدیرکل کانون فارس گفت: هوش مصنوعی می‌تواند یکی از موضوعات مهم در جلسات هم‌اندیشی اعضای انجمن‌های اسلامی باشد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، در ۲۱ شهرویور ۱۴۰۳، علی خواجه‌نژادیان، مدیرکل کانون، در دیدار با شورای‌مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان‌فارس بر اهمیت نقش تشکل‌های دانش‌آموزی در آگاهی‌بخشی به نسل جوان تأکید کرد.

دیدار مدیرکل‌ کانون‌فارس با شورای‌مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان‌فارس

وی بیان کرد: اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی باید به خوبی نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی جهان و جایگاه ایران در منطقه آگاهی داشته باشند.

خواجه‌نژادیان در ادامه گفت: انجمن‌های اسلامی مدارس باید مسئولیت اجرای برنامه‌های نشاط‌آور و امیدبخش در مدارس را بر عهده بگیرند و رفتار آنها باید به گونه‌ای باشد که دیگر دانش‌آموزان آنان را به عنوان خادم و دوست دلسوز خود ببینند.

وی همچنین بر اهمیت نقش بچه‌های انجمن‌های اسلامی در حل چالش‌های تربیتی در آموزش و پرورش تأکید کرد و اظهار داشت: این دانش‌آموزان باید برای رفع مسائل عمیق تربیتی چاره‌اندیشی کنند و دیدگاه‌های خود را به صورت مستمر به مدیران بالادستی ارائه دهند.

مدیرکل کانون فارس همچنین با اشاره به اهمیت کاربست هوش مصنوعی در امر تربیت گفت: هوش مصنوعی می‌تواند یکی از موضوعات مهم در جلسات هم‌اندیشی اعضای انجمن‌های اسلامی باشد.

در این دیدار، اعضای دانش‌آموز عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی به ارائه نظرات خود درباره نقش معلم در تربیت دینی دانش‌آموزان و همچنین تأثیر رسانه‌ها در تربیت دانش‌آموزان پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =