تبیین شیوه نامه بیست‌وششمین جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری در استان سمنان

نشست تبیینی بیست‌وششمین جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در بستر فضای‌ مجازی برگزارشد.

به گزارش روابط‌عمومی و اطلاع‌ رسانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، نشست تبیینی بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، در بستر فضای مجازی اسکای روم برگزارشد.

در این نشست فاطمه خلیلی افراتختی، مسؤول دبیرخانه بیست‌وششمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی به تشریح محورهای موضوعی این جشنواره و تفاوت‌های آن نسبت به جشنواره بیست‌وپنجم پرداخت.

وی بیان کرد: امیدواریم که شاهد رشد کمی و کیفی محسوسی برای انتخاب و اجرای قصه در بیست‌وششمین جشنواره بین المللی قصه گویی باشیم.

خلیلی افراتختی از ضرورت اطلاع‌رسانی درست درجهت مشارکت هرچه بیشتر برای حضور در جشنواره سخن ‌گفت و در ادامه به محورهای ۱۲ گانه جشنواره بیست‌وششم با شعار«راز قصه‌ها ساز زندگی‌است» اشاره و قصه‌گویی سنتی‌کلاسیک، مدرن و نوآورانه، آیینی‌سنتی، منظوم، دینی، محیطی، مینی‌مال، علمی، قصه‌گویی قصه‌های پیشرفت و قهرمانان ایران، پادکست‌ قصه‌گویی، ۹۰‌ ثانیه‌ای و زبان اشاره را از جمله این محورها اعلام‌کرد.

وی در این میان به پرسش‌های همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی پاسخ‌ گفت و درارتباط با شیوه‌های اجرا در بخش‌های مختلف جشنواره، مطالبی ارایه‌ کرد.

شایان‌ذکر است، مرحله استانی بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان در آبان ماه سال ۱۴۰۳ برگزارمی‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =