افتخارآفرینی اعضای کرمانشاهی در مسابقه بین‌المللی نقاشی کشور ژاپن

اعضای کانون کرمانشاه در بیست‌ودومین مسابقه بین‌المللی دوسالانه نقاشی کودکان کاناگاوا کشور ژاپن در سال ۲۰۲۳ افتخارآفرینی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اعضای کانون کرمانشاه در بیست‌ودومین مسابقه بین‌المللی دوسالانه نقاشی کودکان کاناگاوا کشور ژاپن در سال ۲۰۲۳ افتخارآفرینی کردند.

افتخارآفرینی اعضای کرمانشاهی در مسابقه بین‌المللی نقاشی کشور ژاپن

اعضای کانون کرمانشاه همواره در مسابقات ملی و بین‌المللی درخشیده‌اند و با هدایت مربیان توانمند و پرورش استعداد و خلاقیت آنها در زمینه‌های فرهنگی، هنری و... توانسته‌اند حاصل این زحمات را به عرصه رسانده و افتخارآفرین باشند.

بر همین اساس بیست‌ودومین دوره مسابقه بین‌المللی دوسالانه نقاشی کودکان کاناگاوا کشور ژاپن در سال ۲۰۲۳ با موضوع «آزاد» برگزار شد و بیش از ۱۱هزار اثر از ۶۰ کشور جهان به این رویداد هنری رسید و کانون با ارسال ۳۴۶ اثر در این مسابقه شرکت کرد و ۲۰ عضو مراکز فرهنکی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سراسر کشور موفق به کسب جایزه از این دوره از مسابقات شدند.

افتخارآفرینی اعضای کرمانشاهی در مسابقه بین‌المللی نقاشی کشور ژاپن

در همین راستا پرهام گودرزی ۱۴ ساله از مجتمع شماره ۱ کانون کرمانشاه موفق به دریافت جایزه ویژه این مسابقه بین‌المللی شد؛ همچنین ستایش عبدی ۱۰ ساله، امیررضا جمشیدی ۱۲ ساله و رها مرادی ۱۱ ساله هرسه از اعضای مراکز کانون کرمانشاه، نیز جایزه کاناگاوا بیست‌ودومین مسابقه بین‌المللی دوسالانه نقاشی کودکان ژاپن را دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =