اعضای کرمانشاهی به میهمانی مشاعره دعوت شدند

"میهمانی مشاعره" برنامه‌ای شاد و مفرح بود که توسط واحد ادبی و با دعوت از اعضای مراکز، در روزهای پایانی تابستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، "میهمانی مشاعره" برنامه‌ای شاد و مفرح بود که توسط واحد ادبی و با دعوت از اعضای مراکز، در روزهای پایانی تابستان برگزار شد.

اعضای کرمانشاهی به میهمانی مشاعره دعوت شدند

فعالیت‌های ادبی و ویژه برنامه‌های مرتبط با آن از مجموعه کارهایی‌است که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرایی می‌شود و طرفداران خاص به خود را نیز دارد که با ذوق و قریحه شاعرانه و ادبی در کلاس‌ها و کارگاه‌های ادبی شرکت نموده و با هدایت مربیان توانمند، استعدادهای ادبی کودکان و نوجوانان پرورش داده می‌شود.

اعضای کرمانشاهی به میهمانی مشاعره دعوت شدند

«میهمانی مشاعره» برنامه‌ای شاد و مفرح بود که در روزهای پایانی تابستان در مرکز شماره ۱۲ کانون شهر کرمانشاه برگزار شد، در این برنامه که شیوه‌نامه آن توسط واحد ادبی، از ابتدای تابستان به مراکز اعلام شده بود، برگزیدگان هر مرکز حضور داشتند و در قالب مشاعره به رقابت پرداختند.

اعضای کرمانشاهی به میهمانی مشاعره دعوت شدند

 دعوت از «سارا قرتپه » عضو سابق انجمن‌ها و شاعر جوان امروز انجمن ادبی با نگاهی سیر رباعی از گذشته تا به اکنون و شعرخوانی اعضا شاعر و نقد آثار، از برنامه‌هایی بود که برگزار گردید و در پایان نیز از اعضای برگزیده تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =