برتری کانون کرمانشاه در جشنواره شهید رجایی برای سومین سال پیاپی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، برای سومین سال پیاپی در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، کانون استان برای سومین سال پیاپی در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی برگزیده شد.

در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی طی مراسمی در عصر ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ که با حضور استاندار، مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه با وجود ۱۰۷ دستگاه اجرایی در استان، در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد؛ اعلام گردید ۶۵ هزار و ۶۰۰ نفر در این دستگاه‌ها مشغول فعالیت‌اند که از این تعداد ۳۹ هزار و ۹۳۰ نفر معادل ۶۱ درصد مرد و ۲۵ هزار و ۶۸۲ نفر معادل ۳۹ درصد زن هستند و این دستگاه‌ها در دسته‌بندی‌های مختلف از جمله اقتصادی، زیربنایی، تولیدی، فرهنگی و ... مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

برتری کانون کرمانشاه در جشنواره شهید رجایی برای سومین سال پیاپی

در هر یک از این حوزه‌ها، دستگاه‌های مربوطه بر اساس دو دسته شاخص «عمومی» و «اختصاصی» مورد ارزیابی قرار گرفتند که شاخص‌های اختصاصی همان وظایف و ماموریت‌های دستگاه‌هاست که ماموریت هر دستگاه و میزان عملکرد آن مشخص است و شاخص‌های عمومی هم شامل ۱۹ شاخص و ۵۱ سنجه است که یکی از مهم‌ترین این شاخص‌ها، «رضایت مردم» است.

بر همین اساس با لطف الهی برای سومین بار در سومین سال پیاپی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در جشنواره شهید رجایی به‌عنوان دستگاه برتر در حوزه فعالیت‌های فرهنگی انتخاب شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

این افتخارآفرینی را به همه اعضای خانواره بزرگ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تبریک گفته که به طور یقین این موفقیت مرهون حضور و نقش‌آفرینی یکایک اعضا، خانواده‌ها و همکاران کانون استان است و به یاری خداوند، همیشه این افتخارات برای کانون استان کرمانشاه پا برجا باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =