لزوم توجه دستگاه های فرهنگی به کودکان و نوجوانان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، زهرا آب سوران مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همراه سلمانی معاون اداری مالی، با سپهری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی دیدار کرد.

در این دیدار سپهری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دوران کودکی و نوجوانی را در شکل گیری مسیر زندگی و شخصیت هر فردی بسیار مهم توصیف کرد.

وی لزوم توجه دستگاه های فرهنگی به کودکان و نوجوانان و همین طور برنامه ریزی و اجرای برنامه های شاخص و تربیتی برای این قشر را بسیار مهم و لازم الاجرا دانست.

سپهری همچنین با اشاره به بحث عدالت فرهنگی، ابراز امیدواری کرد تا در آینده و با برنامه ریزی های صورت گرفته مراکز فرهنگی و هنری کانون افزایش یافته و فعالیت های کانون به عنوان یکی از نهاد های مهم در تربیت کودک و نوجوان بیشتر شود.

آب سوران نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های آن سازمان و ارائه ی گزارشی از عملکرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در تابستان سال جاری بر اساس سه سیاست مرکز محوری،  مخاطب محوری و نوجوان محوری با اشاره به نقش حیاتی کانون در تربیت کودکان و نوجوانان برای جامعه ی هنری استان خواستار توجه و حمایت های بیش از بیش برای پیش برد اهداف شد.

ایشان همچنین با اهمیت شمردن نقش کانون در حوزه ی عدالت فرهنگی و فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مورد اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در مناطق کمتر برخوردار و روستایی سراسر استان به ارائه گزارش پرداخت.

در این دیدار همچنین سلمانی معاون اداری مالی کانون استان در مورد آخرین وضعیت شاداب سازی مراکز کانون گزارشی ارائه کرد.

لزوم توجه دستگاه های فرهنگی به کودکان و نوجوانان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =