تدوین دومین سند راهبردی و عملیاتی دوسالانه کانون کرمانشاه

تدوین دومین سند راهبردی و عملیاتی دوسالانه کانون کرمانشاه، با هم‌فکری و هم‌اندیشی مجموعه کانون استان، به زودی رقم خواهد خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، تدوین دومین سند راهبردی و عملیاتی دوسالانه کانون کرمانشاه، با هم‌فکری و هم‌اندیشی مجموعه کانون استان، به زودی رقم خواهد خورد.

محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان گفت: برنامه‌ریزی و سند راهبردی یکی از ضرورت‌های هر مجموعه‌ای است، اگر ما نتوانیم راهبردها، اهداف و سیاست‌های خودمان را درست تنظیم کنیم مسیر رو به رشد ما مشخص نخواهد بود. 

وی افزود: بحمدالله در سند راهبردی که در دو سال پیش تحت عنوان سند تحول دو سالانه کانون استان کرمانشاه تنظیم شد؛ ما به ۹۳ درصد تحقق عملیاتی از این سند راهبردها رسیدیم؛ با توجه به اینکه دوره این سند به پایان رسیده، بخش قابل ملاحظه‌ای از آن هم اجرایی گردیده، سندنویسی جدیدی صورت گرفته است.

زنجانی تصریح کرد: در نگارش سند دو ساله راهبردی و عملیاتی کانون استان کرمانشاه سعی شده به منویات مقام معظم رهبری در اولین دیدار با کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تمام راهبردهای کانون کشور، نظام‌نامه معاونت فرهنگی، سیاست‌ها و اولویت‌های حوزه کودک و نوجوان استان کرمانشاه، توجه شود و بر پایه این موارد سندی تنظیم شود.

مدیرکل کانون استان تاکید کرد: در حال گذراندن مراحل مراحل نهایی تدوین و نهایی شدن این سند هستیم و ان‌شاءالله به‌زودی از این سند طی مراسمی رونمایی خواهد شد و سیاست‌های دو سال آینده کانون استان کرمانشاه بر پایه آن چیده می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: طبیعتا" تلاش شده در این سند در واقع تمام نیازهای کانون پرورش فکری لحاظ شود و برنامه‌ریزی به گونه‌ای صورت بگیرد که ما شاهد موفقیت‌های روزافزون کانون استان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =