کد خبر: 345244
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
بازدید 41
کانون مهم است

فرماندار شهرستان شفت گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهم است و از افزایش گستره فعالیت‌های این نهاد فرهنگی استقبال‌می‌کنیم.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان‌گیلان، مهدی نقدی این سخنان را در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان و مربی‌مسوول این مجموعه در شهرستان شفت اظهارکرد و افزود: فعالیت‌های جهادی این نهاد نقش به‌سزایی در رشد و شکوفایی استعدادهای نسل کودک و نوجوان دارد.

فرماندار شهرستان شفت برهمین‌اساس نیز افزایش گستره فعالیت‌های این مجموعه و راه‌اندازی «کانون‌زبان» در این شهرستان را دارای اهمیت دانست و با اشاره به استقبال کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها گفت: شاهد رفت و آمد علاقه‌مندان به شهرستان‌های هم‌جوار برای شرکت در کلاس‌های کانون زبان هستیم و فراهم‌سازی این امکان مناسب در شفت، به بهره‌مندی هرچه‌بیش‌تر زبان‌آموزان کمک‌می‌کند.

نقدی در همین‌حال، از تخصیص اعتبار لازم برای توسعه و تجهیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شفت سخن‌به‌میان آورد بر اعلام آمادگی مسوولان شهرستان برای کمک به راه‌اندازی کانون زبان تاکیدکرد.

کانون مهم است

اعتماد خانواده‌ها به کانون، مایه دلگرمی‌است

مدیرکل کانون استان گیلان نیز طی این نشست با قدردانی از نگاه فرهنگی و حمایت مسوولان شهرستان برای تخصیص اعتبار لازم طی سال گذشته و جاری گفت: این مهم نقش به‌سزایی در کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های کانون پرورش فکری دارد.

سیدجلیل میرعظیمی در این میان به  برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی کانون اشاره و با یادآورشدن استقبال کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها از فعالیت‌های این مجموعه اظهارکرد: اعتماد جامعه به کانون، مایه دلگرمی است و این مهم را مدیون و مرهون مربیان توانمند، آگاه و دلسوز هستیم.

کانون مهم است

این مسوول در ادامه، راه‌اندازی کانون زبان شهرستان شفت با همراهی مسوولان را مورداستقبال عنوان‌کرد و با اشاره به پیشینه فعالیت‌ ۱۵ ساله خود در آموزش و پرورش شهرستان تصریح‌کرد: برای رشد فرهنگی این دیار تلاش‌می‌کنیم.

تشریح برنامه‌ریزی کانون استان گیلان جهت برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک سال ۱۴۰۳ و بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری، ازدیگر موضوع‌هایی بود که در سخنان میرعظیمی به‌ آن اشاره‌شد و وی با خاطرنشان‌کردن رویکردهای جشنواره قصه‌گویی و توجه ویژه به کارآفرینی و الگوسازی گفت: از حمایت و همراهی مسوولان برای نیل به اهداف  این حرکت‌های فرهنگ‌ساز حمایت‌می‌کنیم.

گفتنی‌است، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان طی این سفر که روز دوشنبه، ۲ مهر ماه و به‌بهانه آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ صورت‌گرفت، نشستی نیز با مسوولان آموزش و پرورش شفت‌داشت و در ادامه نیز از دبیرستان پسرانه شهید صادق سلطانی شالماء  و  مرکز فرهنگی هنری کانون شهرستان بازدیدکرد.

کانون مهم است

کانون مهم است

کانون مهم است

کانون مهم است

کانون مهم است

کانون مهم است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =