امضای تفاهم‌نامه دریافت خدمات اردویاری در کانون

مراکز کانون استان به اردویار مجهز شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، تفاهم‌نامه اردویاری در کانون خراسان رضوی با همراهی مجموعه اردویی رهتاپ منعقد گردید و به همین منظور جلسه‌ایی با حضور مدیرکل، معاونین، کارشناسان، مسئولین مراکز، مربیان و نمایندگان موسسه رهتاپ باهدف بررسی جزئیات تفاهم‌نامه، روز سه شنبه در محل سالن جلسات اداره کل کانون به صورت حضوری و مجازی برگزار گردید.

امضای تفاهم‌نامه دریافت خدمات اردویاری در کانون

محمدمهدی حسین‌پور مدیر کل کانون ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و خداقوت به همکاران کانون برای عبور از تابستانی پر تلاش و پر نشاط گفت: از آنجا که بهترین و اثرگذارترین بستر تربیتی اردو است و وقتی فعالیتی به صورت اردوی اجرا می‌شود اثرگذاری و ماندگاری آن در کودک و نوجوان چندبرابر می‌شود، ضروری است که از این مهم غافل نشویم و سعی کنیم فعالیت‌های کانون را به صورت اردویی برگزار کنیم.

مدیر کل کانون استان با اشاره به انواع اردوها تاکید کرد: منظور از اردو صرفا اردوهای خارج از مراکز نیست بلکه گاهی در مراکز می‌توان فعالیتی را به صورت اردویی برگزار کرد. منظور از فعالیت اردویی داشتن سناریو برای اجرا، دستیابی به اهداف مشخص از اجرای فعالیت اردویی، ایجاد نشاط و شادی مضاعف در حین فعالیت و ... است.

حسین‌پور گفت: طرح اردویاری در کانون برای اولین بار است که اجرا می‌شود و ما خرسندیم که آغازگر این حرکت هستیم. در این تفاهم فرآیند اردوهای درون و خارج از مرکز تسهیل می‌گردد. انجام فرآیند اردو اعم از ایاب و ذهاب، بیمه، سناریو فعالیت‌ها و ... از جمله اقداماتی است که اردویارها به مراکز ارائه می‌دهند. ایشان افزود: خدمات اردویاری در سراسر استان قابل ارائه و انجام است و باید اردو یکی از مهم‌ترین کارهای مراکز استان باشد و آن را در اولویت کاری خود قرار دهند.

در خاتمه پرسش و پاسخ در خصوص جزئیات اجرایی این طرح صورت گرفت.

امضای تفاهم‌نامه دریافت خدمات اردویاری در کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =