بررسی برنامه‌های پیشنهادی هفته ملی کودک در کانون سیستان و بلوچستان

نشست هماهنگی شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با دستور کار بررسی برنامه‌های پیشنهادی هفته ملی کودک برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نشست شورای فرهنگی کانون استان برگزار شد.

در این نشست، که با دستور کار بررسی برنامه‌های پیشنهادی هفته ملی کودک برگزار شد، مدیرکل کانون استان گفت: هفته ملی کودک فرصت مناسبی است تا با ارایه‌ی برنامه‌های هوشمندانه، جذاب و نشاط آفرین پاسخ مناسبی به بخشی از نیازهای کودکان ارایه کنیم.
محمدرضا سالاری، با بیان اینکه توجه به جزییات در اجرای برنامه‌ها بسیار مهم است، ادامه داد: برای ماندگار شدن این هفته در ذهن مخاطبان و کسانی که در حوزه کودک فعالیت می‌کنند، اجرای کیفی و موثر برنامه‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد و همکاران در سطح استان کارها را با حساسیت برنامه ریزی و اجرا کنند.
وی، هم‌چنین، استفاده از ظرفیت دیگر سازمان‌ها را مهم خواند و نسبت به بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها، برای خدمت به کودکان، تاکید کرد و در همین راستا از برگزاری نشست‌هایی در استانداری و فرمانداری خبر داد.
ظرفیت‌های مردمی فعال در حوزه کودک و نوجوان، دیگر موضوعی بود که سالاری برای استفاده از آن در هفته‌ی ملی کودک تاکید کرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، سپس، عنوان کرد: با توجه به اینکه مراکز کانون، ازدیرباز، محلی امن برای فرزندان و خانواده‌ها بوده است، لازم است همه‌ی مراکز و مربیان در طول این هفته هم برای فرزندان و هم خانواده‌ها پیش‌بینی‌های لازم را داشته باشند.
توجه به کودکان حاشیه‌ی شهر، کودکان دارای نیاز ویژه، برگزاری کارگاه‌های گوناگون، مسابقه‌های جذاب، پخش فیلم، شادپیمایی عروسک‌ها، و همراهی والدین با فرزندان بخشی از برنامه‌های کانون برای هفته‌ی ملی کودک بود که مدیرکل در این جلسه به آنها اشاره کرد.
گفتنی است در این نشست، همه‌ی برنامه‌های پیشنهادی مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =