نشست تیم رسانه ای بیست و ششمین جشنواره بین المللی قصه گویی

با اعلام فراخوان، نشست تیم رسانه ای کانون، با هدف برنامه ریزی اطلاع رسانی و تبیین بیست و ششمین جشنواره بین المللی قصه گویی به مخاطبان، در اداره کل کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، نشست تیم رسانه ای جشنواره قصه گویی روز چهارشنبه ۷ مهرماه ۱۴۰۳ با هدف برنامه ریزی اطلاع رسانی و تبیین جشنواره بین المللی قصه گویی به مخاطبان برگزار شد.

این نشست که با حضور عفت تفضلی دبیر بیست و ششمین جشنواره ‌بین المللی قصه گویی، افسانه حاجی کارشناس تدارک و پشتیبانی و مسئول روابط عمومی جشنواره، اعضای باشگاه خبری کودک و نوجوان برگزار و در خصوص برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری و اطلاع رسانی های بیست و ششمین جشنواره قصه گویی بحث و گفتگو شد.

در این نشست ضمن آشنایی با شیوه نامه بیست و ششمین جشنواره قصه گویی به جهت اطلاع رسانی و جذب مخاطبین به قصه گویی به برگزاری نشست خبری با حضور خبرنگاران ، نصب بیلبورد جشنواره قصه گویی در سطح شهر، مصاحبه با اعضا و چاپ گفتگوها در نشریات و انجام مصاحبه های تلویزیونی با حضور مربیان و قصه گوها و.... برنامه ریزی شد.

گفتنی است، در این نشست تولید محتوا با هدف زمینه سازی ذهنی مخاطب برای قصه گویی، برنامه ریزی برای مردمی سازی جشنواره از نکات پر اهمیت در این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =