گسترش خدمات رسانی فرهنگی به کودکان ونوجوانان از طریق کتابخانه های سیار روستایی

طی جلسه مشترک با مسئولان آموزش و پرورش در خصوص افزایش خدمت رسانی فرهنگی از طریق کتابخانه های سیار روستایی بندرعباس گفتگو و برنامه ریزی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، روز دوشنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۳ جلسه هم افزایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و  آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان برای خدمات رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان روستایی از طریق کتابخانه های سیار در سالن اجتماعات کانون هرمزگان برگزار شد.
این نشست با هدف بررسی آسیب ها و مشکلات فرهنگی مناطق روستایی و برنامه ریزی برای ارتقا سطح آگاهی های فرهنگی ، کشف شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان روستایی همچنین ارایه خدمات فرهنگی به جامعه مخاطب کتابخانه های سیار روستایی برگزار شد.
در این جلسه معاون فرهنگی کانون پرورش فکری و معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش با همراهی کارشناس فرهنگی ناظر بر فعالیت های کتابخانه های سیار و مربیان کتابخانه های سیار روستایی بندرعباس و همچنین کارشناسان مربوطه و راهبران آموزشی، زمینه های همکاری در بخش کتابخانه های سیارروستایی را بررسی، روستاهای قابل دسترسی برای کتابخانه‌های سیار روستایی غرب و شرق بندرعباس را مورد بررسی قرار دادند.
گفتنی است در این نشست مشترک در خصوص نوع فعالیت ها و برنامه های کانون در روستاها گفتگو شد و در پایان جلسه لیست مدارس همکاری کننده با کتابخانه سیارهای روستایی بندرعباس تعیین و مقرر شد آموزش و پرورش طی نامه ای به مدارس مذکور در روستاها اطلاع رسانی لازم را انجام دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =