جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته ملی کودک با حضور نمایندگان ادارات و سازمان‌های استان به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این جلسه که با ریاست دکتر اسداللهی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برگزار گردید در خصوص برنامه‌های هفته ملی کودک بحث و تبادل نظر شد.

دکتر اسداللهی در این نشست با تاکید بر اهمیت این رویداد مهم همکاری‌های همه جانبه نهادها و ادارات استان را در برگزاری شایسته آئین‌های هفته ملی کودک تاکید کرد.

در این جلسه علی بینش مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز با تشریح دستورالعمل هفته ملی کودک و اهداف و برنامه‌های مورد نظر به همین مناسبت، از اجرای فعالیت‌های متنوع و گسترده برای مخاطبان کودک و نقش محوری خانواده‌ها در برگزاری این برنامه خبر داد. وی در عین حال تصریح کرد که آئین‌های هفته ملی کودک در دو بخش "برای کودکان" و "درباره کودکان" با فعالیت‌های برنامه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

در این جلسه نمایندگان معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری، سازمان فنی حرفه‌ای، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش برنامه‌های خود را به مناسبت هفته ملی کودک تشریح کردند.

آئین های هفته ملی کودک با شعار "برای کودکان برای آینده" طی روزهای ۱۴ الی ۲۰ مهرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =