توسعه فرهنگ نماز در مراکز کانون مازندران

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران از توسعه فرهنگ نماز و برپایی این فریضه در مراکز فرهنگی هنری استان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، حامد فاضلی با بیان این خبر افزود: اداره کل کانون  مازندران و مراکز فرهنگی هنری از ابتدای سال ۱۴۰۳ در کنار برنامه‌های فرهنگی و هنری و ادبی خود به اجرای مراسم و آیین های دینی و مذهبی برای مخاطبان خود پرداخته است.

وی با بیان اینکه زمینه لازم برای توسعه زیر ساخت مراکز کانون در خصوص اقامه نماز با اعتبار نزدیک به ۲۰۰ میلیون ریال انجام شده است، اظهار داشت: مناسب سازی فضایی برای اقامه نماز-  برپایی روزانه نماز جماعت در مراکز - برگزاری آموزش وضو، احکام نماز و...میان دونماز - اجرای طرح تشویق اعضای مکبر و موذن مرکز از جمله این اقدامات بوده است.

مدیرکل کانون مازندران ادامه داد:  برگزاری جشن تکلیف در سالن اجتماعات مرکز و برگزاری مسابقه مفاهیم نماز میان اعضا و ادعیه پیگیری اجرای مصوبات هرجلسه توسط دبیر اقامه نماز استان- برگزاری جلسه مجازی با مراکز با موضوع اهمیت اقامه نماز در وقت فریضه- برگزاری ویژه برنامه های مناسبتی (ایام محرم،اربعین ،تولد و شهادت ائمه و..) در نمازخانه اداره کل و ... از عمده فعالیت‌های کانون در خصوص فرهنگ سازی نماز است.

توسعه فرهنگ نماز در مراکز کانون مازندران

توسعه فرهنگ نماز در مراکز کانون مازندران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =