پیام مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران به مناسبت هفته ملی کودک

حامد فاضلی، مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در پیامی هفته ملی و روز جهانی کودک را همه مربیان معلمان و اهالی حوزه تعلیم و تربیت تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران،  وی در این پیام آورده است:

هفته‌ی ملی کودک هر سال یادآور توجه به ظرفیت‌های عظیم آینده ساز کشور است. اندیشیدن به مسیرهای خلاقانه برای توجه بهتر و کیفی تر به حوزه کودک و نوجوان. چرا که باور داریم با ظهور و بروز استعدادها وتوانایی‌های کودکان و نوجوانان میهن عزیز و استان سرسبزمان مازندران می‌توان آینده‌ای شکوفا را رقم زند و حال خوش زندگی را تحقق بخشد و امید را در همه جا منتشر نماید.

کودکان در هر کجای جهان که باشند حق دارند از امکانات اولیه زیستن، صلح و مهربانی و هر آنچه برای یک زندگی آرام نیاز است برخوردار باشند، چرا که جهان بیش از پیش به مهربانی و نسلی مشفق و آینده‌ای پر از محبت نیاز دارد. و در این ایام که ما هفته ملی کودک را گرامی می‌داریم؛ کودکان مظلوم غزه و لبنان زیر بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی ناجوانمردانه به شهادت می‌رسند. در چنین فضایی ضمن محکوم کردن این جنایت شنیع، برای رهایی مردم مظلوم غزه و لبنان  از ظلم و جور اسراییل غاصب نصرت الهی را مسالت داریم.

ما معتقدیم، پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی در گرو توجه عمیق، آموزش صحیح و پرورش دغدغه‌مند کودکانی شاداب و سالم و احترام به حقوق مسلم آن‌هاست. در این مسیر مهم توجه به آموزش و پشتیبانی از مربیان و معلمان کودکان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
اینجانب ضمن گرامیداشت روز جهانی و هفته‌ی ملی کودک و تبریک این هفته به مربیان و معلمان و همه اهالی حوزه تعلیم و تربیت  امیدوارم در سایه‌ی توجه خداوند متعال و دعای خیر حضرت ولی عصر(عج) بتوانیم این وظیفه‌ی مهم را به بهترین شکل به انجام رسانده و اداره‌ی جامعه را به دستان نسلی دانشمند و متعهد بسپاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =