کد خبر: 345898
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱
کانون پرورش فکری علاقه فرزندانم به درس را افزایش داد

مادر یکی از کودکان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با اشاره به افزایش رغبت کودکان عضو کانون پرورش فکری به کتاب و مطالعه، گفت: فرزندم پس از عضویت در کانون علاقه، دوچندانی به درس خواندن پیدا کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، خدیجه شریف‌پور مادر یکی از کودکان بازدید کننده از نمایشگاه کودک در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: فرزندم در بخش نمایش خلاق و قصه گویی فعالیت دارد و در کارگاه‌ها و کلاس‌هایی که کانون پرورش فکری برگزار می‌کند، حضور مستمر دارد.

وی ادامه داد: شرکت در کارگاه‌های کانون خیلی روی ذهن و خلاقیت پسرم تاثیر گذاشت و باعث شد توانایی و علاقه‌مندی پسرم را بشناسم.

این مادر گلستانی بیان کرد: نوجوان یا کودکی که وقت خودش را در کانون پرورش فکری سپری کرده و فعالیت‌های کانون را دنبال می‌کند، نسبت به سایر کودکان غیرحضوری کانون از شخصیت کامل‌تری برخوردار است.

شریف‌پور افزود: کانون باعث می شود که بچه ها پویاتر شده و خلاقیت آنها پرورش پیدا کند.

وی گفت: مربیان کانون هم نسبت به شناختی که از کودکان بدست می آورند آنها را در مسیر مناسب راهنمایی می‌کنند.

این مادر گلستانی ادامه داد: از جمله موضوعاتی که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان و شاید سراسر کشور با آن دست به گریبان هستند، عدم تبلیغات کافی برای معرفی کانون‌ها است؛ خیلی از خانواده‌ها از وجود کانون‌ها برنامه‌های آن اطلاعی درستی ندارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =