«جشن روز جهانی کودک» به یاد کودکان جبهه مقاومت در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

جشن محوری روز جهانی کودک با حضور کودکان، خانواده‌ها، مسئولان و همکاران در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جشن روز جهانی کودک، به یاد کودکان جبهه مقاومت، در کانون استان برگزار شد.

یکی از روزهای هفته‌ی ملی کودک، روز جهانی کودک است و این روز بهانه‌ای است برای پرداختن بیشتر به کودکان و یادآوری این نکته به والدین و مسئولان که شادی حق کودکان است و آشنایی با حقوق کودک، وظیفه‌ی هر بزرگسالی است که با این منبع مهم نیروی انسانی ارتباط دارد.

فریادهای شادی کودکان هنگام ورود به سالن سینمای کانون، در هفته و روزی که به نام آنان نامگذاری شده، همراه با تلاش‌های همکاران برای آخرین بازدیدها و بازبینی‌ها، فضای اداری کانون را جلوه‌ای دیگر بخشیده بود.

پس از ورود کودکان به سالن سینما و ابراز احساسات آنان پس از دیدن فضاسازی، جشن، با کلام وحی آغاز شد و پس از آن کودکان به احترام سرود ملی ایستادند و در ادامه با سرود کانون، که با اجرای اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره سه زاهدان صورت گرفت، همخوانی کردند. مدیرکل کانون که برای خوشامدگویی و تبریک هفته ملی کودک به روی سن رفت، ضمن خیرمقدم به کودکان، به مهمانان حاضر در جشن ادای احترام کرد و هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

«جشن روز جهانی کودک» به یاد کودکان جبهه مقاومت در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

محمدرضا سالاری سپس به کودکان فلسطین، غزه، یمن و لبنان اشاره و ضمن همدردی با کودکان و دیگر انسان‌های درگیر جنگ، از جنایت‌های رژیم صهیونیستی اعلام بیزاری کرد.

وی در ادامه به کودکان گفت: برای ما هر روز، روز کودک است و به همین خاطر تمام تلاش ما این است که با موثرترین ابزارهای جذب(مربیان توانمند، کتاب‌ها، بازی‌ها و سرگرمی‌ها و محتوایی) و رشد(زبان ایران، انجمن‌ها، باشگاه‌ها، مراکز تخصصی سفالگری و نجوم، مرکز علوم و فناوری و...)، بهترین‌ها را برای شما تدارک ببینیم و ارایه کنیم.

مدیرکل کانون استان، در بخش دوم سخنان خود و خطاب به مسئولان حاضر در برنامه گفت: نسخه‌ی تربیتی مورد نظر ما در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگرفته از تعالیم اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی است که در قالب بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین بیان شده و فعالیت‌های ما هم برهمین اساس برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: ما این خدمات را برای همه‌ی کودکان و نوجوانان می‌خواهیم و به همین دلیل برای فرزندان شهدا، کودکان بیمار، کودکان بد سرپرست و... برنامه ریزی داریم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در پایان به جشنواره قصه‌گویی اشاره و با بیان این نکته که «قصه» یک سفر ساده، کوتاه و بی هزینه به دنیای شگفتی‌ها و تجربه‌هاست از حاضران برای شرکت در بیست‌وششمین دوره از جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، دعوت کرد.

جانشین پلیس راهور زاهدان هم در سخنانی کوتاه ضمن تبریک هفته ملی کودک، از کودکان خواست همیار پلیس باشند و با اطلاع‌رسانی به خاواده و نزدیکان، از آنان بخواهند که قانون را رعایت کنند تا جامعه‌ی خوبی برای همه ساخته شود.

اجرای نمایش کمدی، میان برنامه‌های طنز عضو ارشد مرکز، مسابقه و استندآپ کمدی اعضا از که با تلاش همکاران و اعضای مرکز مجتمع و شماره یک زاهدان تدارک دیده شده بود، از جمله برنامه‌هایی بود که در این روز برای کودکان انجام شد.

گفتنی است کودکان حاضر در سالن با در دست داشتن پرچم مقدس ایران و پرچم‌های حزب‌ا... و فلسطین، در طول برنامه به یاد کودکان و مردم ستم‌دیده‌ی این بخش از خاورمیانه بودند.

«جشن روز جهانی کودک» به یاد کودکان جبهه مقاومت در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

«جشن روز جهانی کودک» به یاد کودکان جبهه مقاومت در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =