اولین پیش‌نشست جشنواره فلسفه برای کودک و نوجوان در کانون کرمانشاه

اولین پیش‌نشست جشنواره فلسفه برای کودک و نوجوان در کانون کرمانشاه، با موضوع هنرهای تجسمی و طراحی بازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه؛ اولین پیش‌نشست جشنواره فلسفه برای کودک و نوجوان در کانون استان، با موضوع هنرهای تجسمی و طراحی بازی و حضور اساتید بنام برگزار شد.

محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان با اشاره به اهمیت بحث فلسفه برای کودکان و نوجوانان، گفت: یکی از سیاست‌های ما این بوده با توجه به اینکه جشنواره فلسفه برای کودک، یک جشنواره نوپا هست و بسیاری از مربیان، هنرمندان و نویسندگان آشنایی چندانی با حوزه فلسفه برای کودک ندارند؛ لذا بنا بر این بوده است که در قالب پیش‌نشست‌هایی این فرآیند را به جامعه معرفی نماییم.

اولین پیش‌نشست جشنواره فلسفه برای کودک و نوجوان در کانون کرمانشاه

وی ادامه داد: بر همین اساس دو پیش‌نشست در حوزه هنرهای تجسمی و طراحی بازی و یک پیش‌نشست هم در حوزه ادبیات تعریف شده است، که به یاری خداوند اولین نشست برگزار شد که در آن ضمن بیان رویکردهای فلسفه برای کودک و نوجوان به ارائه نکاتی در حوزه هنرهای تجسمی مشتمل بر طراحی و خطاطی، همچنین طراحی بازی، توسط اساتید دوره بیان گردید.

زنجانی تصریح کرد: امیدواریم که هنرمندان و طراحان بازی مبتی بر نکاتی که در این نشست، خدمت آنها بیان شد شاهد حضور پر رنگ‌تر آنها باشیم، به طور طبیعی هر اندازه ما بتوانیم حضور پر رنگ‌تری در این جشنواره داشته باشیم و آثار بیشتری به دبیرخانه جشنواره ارسال شود سرآغازی برای اتفاقات بهتر در آینده خواهد بود.

لازم به ذکر است فرصت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره فابک تا ۵ آبان ۱۴۰۳ هست که بعد از داوری از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

اولین پیش‌نشست جشنواره فلسفه برای کودک و نوجوان در کانون کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =