دیدار کودکان عضوکانون لرستان با مسئولان شهر خرم آباد

در دیداراعضای کانون پرورش فکری با مسئولان شهری، در پی اجرای ویژه برنامه «اگرمن شهردار خرم آباد بودم...»، داریوش بارانی شهردار این شهر گفت: کانون پرورش فکری، کودکان را خلاق وصاحب فکر و ایده تربیت می کند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ همزمان با هفته ملی کودک با شعار «برای کودکان، برای آینده» جمعی ازکودکان عضو کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان با شهردارخرم آباد، اعضای شورای شهر، مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری و... دیدار و گفت و گو کردند.
این نشست در پی اجرای ویژه برنامه «اگرمن شهردار خرم آباد بودم...»که به مناسبت هفته ملی کودک با مشارکت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان و سازمان فرهنگی هنری شهرداری خرم آباد برگزارشد.

دیدار کودکان عضوکانون لرستان با مسئولین شهر خرم آباد


در ویژه برنامه اگرمن شهردار خرم آباد بودم... کودکان ایده های سازنده خودرا در راستای زیباترشدن شهر در قالب جملات گویا وکوتاه به کانون ارسال کردند و قرارشد که صاحب ایده برتر به مدت یک روز به صورت نمادین شهردار خرم آباد شود.
در پایان مهلت این ویژه برنامه، بیش از ۵۲ کودک ایده های خود را ارسال کردند که از میان ۷ کودک به اسامی : محمدرضاشیری، رزینا امیدعلی، روشنا کمالی، تابان کرمی، مازیاراحسانی، علی عاله پور و یسنا ایمان طلب از اعضای فعال کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان در پایش اولیه انتخاب و برای مرحله بعد معرفی شدند.
براساس این گزارش: طی نشستی که به همین مناسبت در دفتر داریوش بارانی شهردارخرم آباد برگزارشد، ۷ کودک به همراه خانواده وکارشناسان ستادی کانون، اعضای شورای شهر، مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری و... دیدار و شهردار کودک انتخاب و معرفی شد.

دیدار کودکان عضوکانون لرستان با مسئولین شهر خرم آباد

داریوش بارانی شهردارخرم آباد


دراین نشست داریوش بارانی شهردارخرم آباد ضمن تبریک هفته ملی کودک وابراز خرسندی از حضور کودکان درشهرداری از مدیرکل و همکاران کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان تقدیرکرد وگفت: این حرکت فرهنگی در راستای ارتقای مسئولیت پذیری کودکان در جامعه انجام شد.
شهردارخرم آباد افزود: این قشرآینده ساز از همین حالا باید به فکر آبادانی و اعتلای شهر، استان و کشور اسلامیمان باشند و درآینده مسئولیت هارا به دست بگیرند.
وی اضافه کرد: شما کودکان، امروز با ارائه ایده های زیبا و قابل اجرا در واقع درقامت شهردار، در حوزه مدیریت شهری با هدف زیباسازی، عمران و... قرار گرفته اید.
شهردارخرم آباداظهارداشت: کانون پرورش فکری به عنوان یک نهاد تاثیرگذار، کودکان ونوجوانان را با ارائه آموزش های تخصصی، به عنوان صاحبان فکر و ایده و خلاق تربیت می کند.
در ادامه این نشست هادی زینی وند، عباس قلاوند، حمید رضا صفری، مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری، مریم رشیدی معاون سازمان فرهنگی هنری شهرداری، گلشن حسنوند کارشناس مسئول فرهنگی هنری و کمال گلمرادی روابط عمومی اداره کانون پرورش فکری لرستان طی سخنانی نکته نظرات خود را بیان داشتند.
در بخش بعدی کودکان ایده های خود را به ترتیب ارایه دادند که مورد استقبال حضار قرار گرفت و باقی ایده ها در قالب یک دفترچه از سوی کانون تقدیم شهردار شد.
در بخش پایانی این مراسم از 7کودک صاحب ایده برتر با اهدای هدایایی تجلیل و رزینا امیدعلی عضو فعال کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به عنوان شهردارنمادین خرم آباد انتخاب ومعرفی شد.  

دیدار کودکان عضوکانون لرستان با مسئولین شهر خرم آباد

دیدار کودکان عضوکانون لرستان با مسئولین شهر خرم آباد

دیدار کودکان عضوکانون لرستان با مسئولین شهر خرم آباد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =