افتتاح اولین کافه‌بازی کانون کشور و مرکز رشد رسانه‌ی استان

اولین کافه‌بازی کانون کشور و مرکز رشد رسانه‌ی کانون استان در مرکز فرهنگی، هنری شماره پنج مشهد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان رضوی، سه‌شنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۳ آیین افتتاحیه‌ی اولین کافه‌بازی کانون کشور و مرکز رشد رسانه‌ی استان با حضور مدیرکل‌ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور ‌بین‌الملل کانون‌ پرورش ‌فکری‌ کودکان ‌و ‌نوجوانان کشور، فرماندار مشهد، مسئولین دفاتر نمایندگان مشهد مقدس در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل کانون استان و همکاران ستادی و مربیان و نمایندگان سایر دستگاه‌ها و نهادها برگزار گردید.

 حسین‌پور مدیر کل کانون استان در توضیح این خبر اعلام کرد: پیرو سیاست‌های مدیرعامل محترم کانون مبنی بر نوجوان محوری و همچنین اهمیت توجه به برنامه‌ریزی ویژه برای خانواده، تصمیم بر ایجاد فضایی امن و مناسب حضور نوجوانان گرفتیم که به افتتاح کافه‌بازی انجامید.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: با توجه به خصوصیات نوجوانان از جمله کنجکاوی، علاقه به هیجان و حل مسآله، همچنین کار گروهی و تعامل با همسالان، تمام  تلاش ما در این مجموعه استفاده از ابزار جذاب بازی و سرگرمی و استفاده از آن در آموزش مهارت‌های فردی و اجتماعی به این گروه حساس مخاطب است. وی در ادامه با توضیح شروع به کار اولین مرکز رشد رسانه‌ی استان در این محل افزود: ورود به حوزه رسانه و آموزش نوجوانان در این زمینه نیز یکی دیگر از دغدغه‌های جدی ما بود که با تشکیل باشگاه خبرنگاران کانون آغاز و با راه‌اندازی مرکز رسانه و با حضور اساتید متخصص و کاربلد، برنامه‌ریزی ویژه آموزشی با سرفصل‌ها و طرح درس‌های متنوع وجذاب ادامه یافت که گامی دیگر در راستای سیاست نوجوان‌محوری و پرورش استعدادهای این حوزه جهت ورود نوجوانان به دنیای حرفه‌ای می‌باشد.

در این مراسم سمیه ابراهیمی مدیرکل‌ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور ‌بین‌الملل کانون‌ پرورش ‌فکری‌ کودکان ‌و ‌نوجوانان کشور نیز ضمن تبریک این اتفاق مبارک گفت: امروزه اهمیت بازی و سرگرمی به عنوان ابزاری آموزشی برای کودکان و نوجوانان بر هیچ‌کس پوشیده نیست و قطعاً توسعه این فضاها در جذب عضو و پایدارسازی اعضا در کانون بسیار موثر خواهد بود. امیدواریم این مرکز الگوی خوبی برای سایر مراکز کانون در راستای بروزرسانی فعالیت‌ها و جذب بیشتر مخاطب باشد.

داوری فرماندار مشهد نیز با بازدید از فضای کافه‌بازی و مرکز رسانه از اقدام زیرساختی کانون استان در جهت آموزش نوجوانان تشکر کرد. وی فعالیت‌های کانون را عرصه مغتنمی برای پرورش کودکان و نوجوانان دانست و افزود: باید با توجه به تغییر سبک زندگی در جامعه، با در نظر گرفتن سلایق نوجوانان برایشان برنامه‌ریزی کنیم و افتتاح کافه‌بازی کانون اقدامی ارزشمند در همین راستاست.

شایان ذکر است کافه‌بازی کانون واقع در شهرک غرب، نبش استاد یوسفی ۳، مرکز فرهنگی شماره ۵ مشهد با انواع بازی‌های فکری و رومیزی، همه روزه پذیرای نوجوانان خواهد بود.

افتتاح اولین کافه‌بازی کانون کشور و مرکز رشد رسانه‌ی استان

افتتاح اولین کافه‌بازی کانون کشور و مرکز رشد رسانه‌ی استان

افتتاح اولین کافه‌بازی کانون کشور و مرکز رشد رسانه‌ی استان

افتتاح اولین کافه‌بازی کانون کشور و مرکز رشد رسانه‌ی استان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =