کانون پرورش فکری ظرفیت‌های موثری در عرصه دیپلماسی فرهنگی دارد

استاندار مازندران در دیدار با معاون کانون پرورش فکری کشور گفت: کانون پرورش فکری ظرفیت‌های موثری در عرصه دیپلماسی فرهنگی دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، امین کمالوندی، معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کشور در سفر ادرای خود به کانون مازندران با استاندار مازندران دیدار و گفتگو کرد.

یوسف نوری، استاندار مازندران در دیدار با معاون کانون کشور با اشاره به بازید خود از نمایشگاه هفته ملی کودک کانون مازندران و آشنایی با توانمندی‌ها و برنامه‌های این کانون و نشست با مربیان و اعضای این نهاد فرهنگی، اظهار داشت: کانون از ظرفیت خوب و مطلوبی برخوردار است  و بر همین اساس می‌توان آنرا در عرصه دیپلماسی فرهنگی و ارتباط با سایر کشورها نیز توسعه داد و در عرصه فرهنگی و حوزه کودک تعامل خوبی با کشورهای همسایه و منطقه برقرار نمود.

نماینده عالی دولت در مازندران از جذب نیروهای پاره وقت در کانون و جذب نیروهای جدید در این نهاد فرهنگی و تربیتی به عنوان یک نکته مهم یاد کرد آنرا در توانمند سازی کانون پرورش فکری موثر دانست.

نوری با تاکید بر ظرفیت‌های موثر کانون و ضرورت توجه به نسل کودک بر اهمیت حمایت از کانون پرورش فکری تاکید داشت و از حمایت خود نسبت به این نهاد فرهنگی خبر داد.

در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع کانون ضمن تقدیر از نگاه حمایت‌گرانه استاندار مازندران  به طرح برخی از مشکلات و موانع موجود بر سر راه کانون مازندران پرداخت و خواستار حمایت استاندار در این خصوص شد.

طرح خلف وعده شهرداری قائمشهر در معاوضه ساختمان قدیم کانون پرورش فکری با مکانی جدید و نوساز که در توسعه شهری جزو تعهد این شهرداری بود و ارتقای تخصیص بودجه کانون در استان و تخصیص کامیونت نمایشی سیار برای گسترش خدمات کانون در روستاها و مناطق کم برخودار از جمله خواسته‌های مطروحه کمالوندی در این دیدار بود.

کانون پرورش فکری ظرفیت‌های موثری در عرصه دیپلماسی فرهنگی دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =