کانون کرمانشاه آموزش قصه‌گویی را به دانشگاه فرهنگیان برد

در راستای عمومی‌سازی و ترویج فرهنگ قصه‌گویی، حضور مربیان توانمند در این زمینه جهت آموزش قصه‌گویی به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان انجام پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای عمومی‌سازی و ترویج فرهنگ قصه‌گویی، حضور مربیان توانمند در این زمینه جهت آموزش قصه‌گویی به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان انجام پذیرفت.

از اهداف دبیرخانه استانی بیست‌و ششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی جلب و جذب مخاطب، عمومی‌سازی، ترویج فرهنگ قصه‌گویی و... به صورت کمی و کیفی، می‌باشد که در این جهت اقدامات فراوانی نیز به صورت هدفمند و با فرآیندی برنامه‌ریزی شده صورت گرفته است.

کانون کرمانشاه آموزش قصه‌گویی را به دانشگاه فرهنگیان برد

در همین راستا مربیان توانمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با حضور در مناطق مختلف که حضور اقشار متفاوت جامعه را در پی دارد، در مسیر اهداف تعیین شده در زمینه قصه‌گویی پیش می‌روند تا با توجه به اهمیت موضوع و پیشینه غنی و قوی استان در قصه‌گویی با زنده‌کردن بیش از پیش این فرهنگ، به تحقق این امر کمک نمایند.

بر همین اساس علی واثقی مربی با تجربه کانون استان از سوی دبیرخانه جشنواره در دانشگاه فرهنگیان حضور یافته و ضمن تبیین بخش‌های مختلف شیوه‌نامه قصه‌گویی، مخاطبان را با تکنیک‌های متنوع قصه‌گویی آشنا کرد و توضیحات و آموزش‌های لازم را در این زمینه ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =