اعضای کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی 4 اردبیل روز متفاوتی را تجربه کردند

در راستای تشویق و ترغیب اعضای کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 4 اردبیل، توسط مهرداد باباوند مربی این مرکز یک روز متفاوت با فعالیت‌های عادی مرکز، برای اعضا شکل گرفت.

لزوم آشنایی والدین و معلم‌های مدارس روستایی با فعالیت‌های کتاب‌خانه‌های روستایی باعث شد تا مربی کتاب‌خانه‌ی 4 اردبیل اعضای خود را در فعالیتی متفاوت به شهر اردبیل بیاورد و در مراکز ثابت پای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری بنشاند.
اعضای کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی در این برنامه‌ی بازدید، ابتدا در مرکز 2 اردبیل از آسمان‌نمای مرکز دیدن کردند و با طرز کار این دستگاه که در برنامه‌ای نجوم مورد استفاده قرار می‌گیرد، آشنا شدند.
لیلا خلیفه‌ سقا، مربی مسئول مرکز 2 اردبیل ضمن معرفی مرکز برای اعضا برنامه‌ی مفرح کاغذ و تا اجرا و اعضای مرکز کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی را با چند نمونه کاردستی این هنر آشنا کرد.
آشنایی با فعالیت‌های جاری مراکز کتاب‌خانه‌های ثابت، تماشای فیلم و استفاده از برنامه‌های فرهنگی و هنری آن بخش بعدی بازدید از مرکز بود.
در ادامه اعضا به همراه مربی و معلم خود به موزه‌ی حیات وحش اردبیل رفتند و با توضیح مربیان موزه با گونه‌های جانوری و طرز تاکسی‌درمی کردن حیوانات آشنا شدند.
مدیر مجتمع علامه مجلسی روستای گیلانده در بازدید حضور داشت و با قدردانی از اجرای چنین برنامه‌ای تاکید کرد: این برنامه‌ها علاقه‌مندی کودکان و نوجوانان به کانون و فعالیت‌های آن را به دنبال خواهد داشت و می‌تواند باعث افزایش تعامل بین کانون و مدرسه شود.