کد خبر: 263183
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
بازدید 1521
گرامیداشت هفته بسیج

در گرامیداشت هفته بسیج مراسم ویژه‌ای در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز دو شهرستان پارس‌آباد برگزار شد.<BR>

این مراسم با حضور صمد آهنی جانشین فرماندهی سپاه شهرستان پارس‌آباد و ایرج محمد زاده جانباز 70 درصد هشت سال دفاع مقدس در مرکز شماره‌ی دو این شهرستان آغاز شد.
باب اله عزیزپور سرپرست مرکز با تبریک آغاز هفته بسیج، قصه‌ی طنز «اسیر خودمانی» را اجرا  کرد  و در ادامه  یوسف روزگاری مربی امور فرهنگی با معرفی کتاب «به‌سوی پیروزی»  به معرفی شخصیت ایرج محمد زاده از یادگاران و جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس پرداخت.
در ادامه صمد آهنی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای کانون، به نقش نوجوانان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در زمان جنگ تحمیلی دانش آموزان داوطلبانه به جبهه‌ها اعزام شدند و از وطن خود دفاع کردند  که شهیدان حسین فهمیده، مرحمت بالازاده و محمدعلی برزگر ازجمله‌ی آن‌ها است.
وی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه‌ی دانش آموزان است  که راه آن عزیزان را در عرصه‌ی تحصیل علم و دانش ادامه دهند و با تفکر بسیجی همیشه گوش‌به‌فرمان فرماندهی معظم کل قوا در دفاع از اسلام و میهن عزیز باشند.
در این برنامه، ایرج محمد زاده جانباز هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از حضور خود در جبهه‌ها پرداخت و اظهار کرد: شهادت درراه خدا بزرگ‌ترین آرزوی هر نوجوان بسیجی در هشت سال دفاع مقدس بود.
وی افزود: اگرچه امروز کشور ما درگیر جنگ نظامی نیست، اما دشمنان با تهاجم فرهنگی به نبرد آمده‌اند و شما دانش آموزان بسیجی وظیفه  بسیار مهم‌تری در مقابله با دشمن‌دارید.
تجلیل از ایرج محمد زاده جانباز جنگ تحمیلی پایان‌بخش این مراسم بود.