جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی

مدیر کل کانون اجرای برنامه های آموزشی، برگزاری نشست های تخصصی و فضاسازی و تبلیغات محیطی را از جمله برنامه های این ستاد در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و همچنین ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضور مدیر کل و دیگر اعضا برگزار شد.
در این جلسه عسگری فر با تسلیت ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا(علیه السلام)، هفته امر به معروف و نهی از منکر را فرصتی مناسب برای تبیین این موضوع به عنوان یک وظیفه ای همگانی دانست و خاطر نشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از دستورات اساسی دین اسلام در راستای ترویج فرهنگ دینی و رساندن پیام مهربانی در میان مردم می باشد.
وی تشریح ضرورت فلسفه حجاب برای نوجوانان را حائز اهمیت دانست و گفت: باید با استفاده از روش های جدید و قالب های متنوع فرهنگی،هنری کودکان و نوجوانان را در مسیر شناخت دین و احکام آن کمک و راهنمایی کنیم.
مدیر کل کانون در ادامه برنامه های 12 گانه حقوق شهروندی را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: لازم است هماهنگی ها و برنامه ریزی های لازم برای تحقق این مضوعات صورت گیرد تا خدمت رسانی به شهروندان به بهترین صورت ممکن انجام شود.
این مسوول با تاکید بر برگزاری منظم جلسات ستاد صیانت در کانون استان، اجرای برنامه های آموزشی در راستای افزایش سلامت اداری و هم چنین ارتقای هر چه بیشتر وضعیت الکترونیکی نمودن نظام اداری از سطح اطلاع رسانی به سطوح تعاملی را از جمله برنامه های این ستاد عنوان کرد.
عسگری فر فضاسازی و تبلیغات محیطی برای مراجعین با استفاده از روش های محتلف، برگزاری نشست های نخصصی به منظور تبیین و ارتقای سطح آگاهی کارکنان به قوانین و مقررات مربوطه را از دیگر برنامه های ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی کانون استان اصفهان دانست.
در ادامه این جلسه نیز اعضای ستاد نظرات و پیشنهادات خود را راستای برنامه ریزی و حسن اجرای مصوبات جلسه مطرح کردند.