ماندگاری و پویایی؛ امتیاز فعالیت های متنوع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

جمشیدی به مناسبت هفته کتاب ضمن بازدید از مرکز شاهین شهر بر افزایش سرانه مطالعه در جامعه با بهره گیری از فعالیت های فرهنگی هنری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی میزبان مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان بود .
جمشیدی ضمن بازدید از دستاوردهای فرهنگی هنری نمایشگاه(از دانش تا بینش) با اشاره به پویایی،خلاقیت و کارآمدی فعالیت های کانون، امتیاز اینگونه برنامه ها در میان سایر فعالیت های فرهنگی را تاثیر گذاری ماندگار برای فرزندان در آینده عنوان کرد.
این مسوول هم چنین افزایش سرانه مطالعه در جامعه را مهم ارزیابی و خاطر نشان کرد: کودکی و نوجوانی بهترین سن برای ترویج فرهنگ مطالعه می باشد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز با انجام بش از ده فعالیت در حوزه کتاب نقشی موثر در تحقق این موضوع ایفا می کند.
مسوول مرکز شاهین شهر نیز تشکیل نشست های تخصصی با والدین به منظور افزایش آگاهی خانواده ها در زمینه شیوه های مطالعه، جلسه های نقد و بررسی کتاب با حضور نویسندگان کشوری، معرفی کتاب به اعضای کانون توسط مربیان به صورت خلاق و طرح مروجین کتاب را از جمله برنامه های کانون در هفته کتاب عنوان کرد.
هم چنین در همین هفته اعضا و مربیان مرکز شاهین شهر به خانه همیشگی یار مهربان قدم گذاشتند تا در این روز خاطره انگیز با نگاه به دنیای کتاب و خواندن کتاب های ماندگار راه­های بهتر زیستن را بیاموزند.
مسئول کتابخانه بخش کودک و نوجوان عمومی شهر نیز با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در پرورش فکر کودک و نوجوان از کتاب به عنوان بهترین راه برای افزایش آگاهی یاد کرد و با اشاره به نتایج مطالعه در آینده زندگی انسان ها، اعضای فعال کتابخوان را به انس هر چه بیشتر با کتاب تشویق نمود.