کد خبر: 237466
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
بازدید 1507
بچه های کانون در مدرسه

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مرکز فرهنگی هنری شماره 10، با هدف آشنایی دانش آموزان و معلمان مدارس با فعالیت های کانون و گسترده تر کردن ارتباط کانون و مدرسه، تحت عنوان "بچه های کانون"، در چند مدرسه حضور یافت و شخصیت عالم و محدث بزرگ علامه مجلسی را برای دانش آموزان معرفی کرد. مربیان این مرکز با شرح ابعاد مختلف زندگی این دانشمند برای دانش آموزان نوجوان، آنها را به الگوپذیری از این شخصیت های وارسته تشویق نمودند.
همچنین زندگی نامه ی کلر ژوبرت، نویسنده و تصویرگر کتاب کودک، نیز توسط مربیان کانون برای دانش آموزان بازگو شد و آثار وی معرفی گردید. این نویسنده در یک خانواده ی مسیحی متولد، و در سن نوزده سالگی مسلمان شده است، و پس از سکونت در ایران و فراگرفتن زبان فارسی با هدف آموزش غیرمستقیم معارف دینی پای به عرصه ی نویسندگی کودک و نوجوان گذاشت و تعدادی از آثار وی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است.
شرح فعالیت های مختلف کانون و نحوه ی حضور اعضاء از دیگر اقدامات صورت گرفته در این برنامه بود که استقبال خوب دانش آموزان را به همراه داشت.