کد خبر: 244532
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
بازدید 1225
معرفی برگزیدگان استانی جشنواره بین المللی امام رضا (ع)

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، با اتمام داوری بخش های مختلف سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (علیه السلام) برگزیدگان استانی جهت راه یابی به مرحله ی کشوری به دبیرخانه ی جشنواره معرفی شدند.

با رقابت مربیان مراکز فرهنگی هنری استان در دو بخش قصه گویی و معرفی شخصیت، در هر بخش از میان آثار رسیده 4 اثر به عنوان برگزیدگان استانی به مرحله ی بعدی راه پیدا کردند.

نشریه نگاری و معرفی کتاب ( کتابسازی) نیز دو بخش دیگرِ بخش  فرهنگی این جشنواره  می باشند که  پس از داوری، در بخش نشریه نگاری 8 اثر از اعضا و در بخش معرفی کتاب (کتابسازی) اثر 8 مرکز فرهنگی هنری کانون با مشارکت 26 نفر از اعضا موفق به کسب عنوان برگزیدگان استانی گشتند.

در بخش ادبی این رویداد مهم فرهنگی هنری، اعضای مراکز سراسر استان با عناوین داستان کوتاه، شعر خوانی و مشاعره به رقابت با یکدیگر پرداختند که در نتیجه ی داوری های انجام شده در بخش داستان کوتاه 21 اثر، در بخش شعر خوانی 24 اثر و در بخش مشاعره 2 نفر از اعضا به عنوان برگزیدگان استانی به مرحله ی کشوری راه یافتند.

بخش های نقاشی و خوشنویسی نیز بخش هنری این جشنواره را تشکیل می دهند که در بخش نقاشی 31 اثر و در بخش خوشنویسی 21 اثر، عنوان برگزیدگان استانی سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (علیه السلام) را از آن خود نمودند.

لازم به ذکر است که داوری آثار رسیده ی استانی در بخش های مختلف طی چند مرحله توسط کارشناسان فرهنگی، هنری و ادبی استان صورت گرفت.

اسامی برگزیدگان متعاقبا اعلام خواهد شد.