بازگشایی مرکز شماره 2 کانون شهرستان نایین

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،مرکز شماره 2 نایین هم زمان با دهه فجر و باحضور معاون تولید کانون،مدیر کل کانون استان،فرماندار و امام جمعه نایین بازگشایی شد.

یحیی پور معاون مدیرعامل کانون در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از سفر به شهر نایین گفت:با همت مدیرکل کانون و مربیان، این مرکز فرهنگی،هنری به خوبی مانند گذشته به فعالیت های خود ادامه خواهد داد و کودکان و نوجوانان نایین از فعالیت های متنوع آن به ویژه برنامه هایی با موضوع کتاب و کتاب خوانی بهره مند می شوند.

وی محیط کانون را بستری مناسب برای شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان دانست و افزود:مهم این است که اعضای کانون از ابتدا با کتاب و ادبیات فارسی انس پیدا می کنند و این موضوع تا آخر همراه آن ها خواهد بود.

معاون تولید کانون اظهار کرد:ادبیات فارسی نقطه اشتراک و قوام دهنده هویت ملی ما است و زندگی اعضای کانون با ادبیات غنی فارسی پیوند می خورد.

در ادامه عسگری فر مدیر کل کانون استان اصفهان گفت:مرکز شماره 2 نایین از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال 1380 بود که پس از 2 سال،ساخت این مرکز شروع شد و در سال 87 افتتاح گردید و در سال هایی که این مرکز برنامه های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی را به کودکان و نوجوانان ارائه می کرد بیش از 600 عضو نیز از این فعالیت ها بهره مند می شدند.

وی افزود:با تلاش پیگیرانه معاونت توسعه و مدیریت منابع کانون مجوز جذب نیرو برای این مرکز نهایی شد و در ایام خجسته دهه مبارک فجر این مرکز دوباره بازگشایی گردید تا کودکان و نوجوانان این شهر دوباره در کنار مربیان خود از فعالیت های متنوع کانون استفاده کنند.

وی در پایان از فرماندار و امام جمعه نایین و هم چنین از مربی مسوول مرکز شماره 1 نایین و کارشناسان فرهنگی،هنری و ادبی جهت همکاری برای بازگشایی این مرکز قدردانی و تشکر کرد.

سرود اعضای پسر کانون اصفهان با موضوع دهه مبارک فجر،دکلمه خوانی عضو مرکز نایین با لهجه شیرین نایینی و هم چنین اجرای سرود توسط اعضای مرکز شماره 1 این شهر از دیگر برنامه هایی بود که در این مراسم برگزار شد.