بازدید نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس شورای اسلامی از مرکز شماره 1 کانون در شهرستان خوانسار

در این دیدار که به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی صورت گرفت مهندس بختیار ضمن آشنایی با فعالیت های کانون بر همکاری سایر سازمان ها با این نهاد فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،هم زمان با هفته کتاب و کتاب خوانی و با توجه به فعالیت های گسترده کانون در امر ترویج و توسعه کتاب و کتابخوانی،نماینده مردم شهرستان های خوانسار و گلپایگان در مجلس شورای اسلامی به همراه مشاوران خود از مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون در شهرستان خوانسار بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید مهندس بختیار ضمن آشنایی با فعالیت های کانون گفت:کانون پرورش فکری یکی از نهادهای باسابقه در حوزه فرهنگ کشور محسوب می شود و همواره مورد اعتماد خانواده ها بوده و تلاش کرده که با استفاده از مربیان مجرب در پرورش استعدادهای متنوع کودکان و نوجوانان فعالیت کند.وی با اشاره به اهمیت کتاب خوانی بر نقش کانون پرورش فکری در توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه در میان نوجوانان تاکید کرد.

در ادامه سعیدی مسوول مرکز شماره 1 خوانسار نیز با تشریح فعالیت های متنوع و 40 گانه کانون گفت:استان اصفهان پس از پایتخت بیشترین تعداد مراکز کانون را در سطح کشور داراست و در تمامی مراکز هم اکنون ده فعالیت با محوریت کتاب برگزار می شود و موضوع کتاب و مطالعه همواره از مهمترین برنامه های کانون بوده است.

وی هم چنین با تاکید بر لزوم حمایت هرچه بیشتر از کانون افزود:امید است با همکاری سایر نهادها در برآورده ساختن انتظارات به حق خانواده ها از کانون پرورش فکری هرچه بیشتر تلاش کنیم.

در پایان این دیدار مهندس بختیار به همراه سایر مسوولین شهرستان از آثار اعضای مرکز بازدید و بر همکاری سایر سازمان ها با مراکز شماره 1 و 2کانون در شهرستان خوانسار تاکید کرد.