دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری برگزار شد

مسائل اخلاقی و تربیتی مبنای کار فرهنگی در کانون است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای افزایش مهارت های فردی و اجتماعی کارکنان یک دوره آموزشی جهت کارکنان رسمی و قراردادی ستادی و مراکز شهرستان همدان برگزار کرد.
سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون استان در ابتدای جلسه هدف از برگزاری دوره آموزشی را ارتقاء فضایل اخلاقی، فرهنگ پذیری سازمانی و بهینه سازی روابط انسانی کارکنان در نظام اداری دوره آموزشی اخلاق فردی و اجتماعی برشمرد و افزود: در کانون مبنای کاری مسائل اخلاقی و تربیتی است و به جهت اهمیت داشتن این موضوع برنامه ریزی لازم جهت برگزاری این دوره آموزشی انجام شده است.
مصطفی خزاعی مدرس دوره اخلاق در این کارگاه آموزش خطاب به حاضرین خاطر نشان کرد: اخلاق ، رفتاری انسانی است که می باسیتی در انسان استمرار داشته باشد و خوش اخلاقی موجب فراهم آوردن فضایی معنوی می گردد.
خزاعی یاد آور این نکته شد که دو نوع مباحث اخلاقی وجود دارد که یک ریشه فطری و ذاتی دارد که عامل وراثت نقش تعیین کننده آن است و دوم رفتاری که اکتسابی است و با تمرین بدست می آید.
خزاعی در ادامه به مباحثی همچون عوامل رشد و کمال انسان، موانع رشد، اصول اخلاقی سازمان، وظایف مدیران و وظایف کارمند در مقابل مردم را برای کارکنان کانون با ذکر زیر شاخه های و مولفه های آن بیان کرد.
گفتنی است این دوره آموزشی در سالن گالری مرکز شماره یک همدان بیست و سوم شهریور ماه برگزار شد.